Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"oké bedankt dus wss neem ik iets te veel van het goede en het is ook gewoon "patat" keikei goeie speed en naturlijk af en toe een dikke teut v Eindhove ofzo erbij"
"ligt eraan beter één v d twee ja peace"
"na het snuiven van één enkele lijn (wel een goeie) en gele speed en ik heb precies al een klein beetje moeite met ademhalen en mijn hart gaat ook niet op een normaal ritme. (en ik heb al meer as 1x gesnove haha) iemand die enige redenen weet, ofwel is het gwoon patat speed !!!! thx"
"lolbroek dacht ik in holland he"