Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb dit ook in het forum ketamine hetzelfde bericht gepost, maar aangezien het ook om xtc gaat dacht ik dat het ook wel handig is om het hierin te posten! ik vind de comedown van xtc echt zwaar kut. Ik zie dingen anders en iets anders doen dan in bed liggen is teveel spierpijn. En ik las ergens op dit forum dat ketamine na xtc echt een goede combo is alleen kon ik er buiten 1 bericht weinig over vinden, ook ga ik 2f-ketamine gebruiken als t echt helpt. dus: zouden mensen ervaringen hiervan willen delen en willen uitleggen hoe en wat (met doseringen en tijden)"
"Hoeveel mitchieee zei: voor de come down werkt ket zeker wel en in mijn geval ook met inslapen Klik om te vergroten... en hoe neem je het? En wat zijn de effecten daarvan?"
"halloo ik heb eind maart voor het eerst xtc gebruikt en sinds toen tot eind augustus wel maandelijks of soms 2x per maand geslikt, nu ben ik voor minimaal het komende halfjaar van plan om niks meer te gebruiken alleen mijn vraag is nu.. is door mijn gebruik de schade die ik hoogstwaarschijnlijk heb aangericht op mijn brein/lijf permanent? of is alles over een (half) jaar weer oke? groetjess"
"Casrus zei: Niet als je d'r mee doorgaat. groetjess terug van Casrus P.S.: heb je klachten? Klik om te vergroten... eigenlijk alleen geheugen maar voor de rest niet echt"
"dankjewel!!! ja voor t komende jaar sws niet"
"hoihoii DF’ers ik had een vraagje, hoelang moet je wachten tussen het gebruik van LSD en XTC? want ik weet bij xtc moet je er ongv 3 maanden tussen laten maar bij LSD kon ik het sws niet heel duidelijk vinden en tussen die 2 al helemaal niet, misschien is deze vraag al beantwoord maar dan in een andere vraagstelling. groetjess"
"Tijdloos zei: Bij XTC inderdaad 3 maanden het liefst. Met LSD kan het na 2 weken maar ik raad aan maximaal eens per maand (met volle maan is de energie het mooist vind ik) Ik trip circa 17 jaar minimaal eens per maand. MDMA is zeer sporadisch bij mij om de magie daarvan goed te blijven kunnen ervaren Klik om te vergroten... dankjee"
"Mindless zei: Dat klopt, maar het is wel aan te raden niet kort na xtc/mdma te gaan trippen (op bijvoorbeeld lsd), omdat je het beste fris en uitgerust aan een trip begint. En xtc/mdma put je natuurlijk uit en velen ervaren toch een bepaalde dip erna. Klik om te vergroten... hoelang is aangeraden? 1 week? langer/korter?"
"haii ik heb op dit moment 1p-lsd op mn tong alleen ik proef niks, hoort t zo? want ik lees wel eens dat t bitter smaakt enzo"
"ljuv zei: Ja, maar die schaduwen enzo, dat kun je dus absoluut uitvergroot verwachten als je ook nog keta of 2f gebruikt. Ik denk dat “vaag” sowieso de beste omschrijving van ket is: alles wordt vaag😂 Heb je een van de twee al eens los gebruikt? Zo niet dan zou ik sowieso eerst dat doen, kijken of het wat is. En dan dus met de heul grote disclaimer dat het nog veul anders en intenser is tijdens/ na mdma… Ik zou het echt meer benaderen als een toevoeging, een andere/nieuwe drugservaring, dan een manier om de comedown te onderdrukken. Dan ga je echt van een heel koude kermis thuiskomen en kun je beter ene jointje roken voor je gaat slapen (wat sommige mensen na mdma óók als heel heftig en psychedelisch kunnen ervaren trouwens… maar wel aanzienlijk minder vgm). Ah, dat is opzich niet al te gek inderdaad. De vuistregel is: in TOTAAL 1,5 x je lichaamsgewicht in mg, dus voor jou zou dat 135mg zijn. En vaak wordt aangeraden max. een keer bij te pakken, dan kun je eerst 2/3e en dan 1/3e van die 135 (of ietsje meer) pakken. Maar het kan ook goed zijn dat je er gewoon bovengemiddeld gevoelig voor bent. Heb je al een geëxperimenteerd met een lagere dosering en hoe dat voor je is? En ook niet onbelangrijk: hoe lang zit er tussen je gebruik? Tuurlijk, want je voelt (ook) de 2fdck ipv (alleen) de naeffecten van mdma. Ik ervaar ook geen ongelofelijk verschil, maar heel veel anderen wel. Daarom ook: probeer het eerst eens zonder mdma om te kijken welk effect het voor jouw heeft en bouw de dosis op zodat je weet wat voor jou goed is. Ik vind de dosissen, zowel de sweetspot als “de max” ook heel verschillend bij veel mensen namelijk… Bovendien is keta een echte stapeldrug, wat het nog meer tricky maakt. Dat laatste beetje erbij kan ineens echt VEUL te veel zijn. Klik om te vergroten... Xtc heb ik al redelijk vaak los gebruikt maar (2f) ketamine nog niet.. ja ik ga helaas niet zo goed op tabak en dat heb je opzich wel nodig voor een joint ik heb een keer een halfje geprobeerd alleen ik voelde de effecten echt minimaal dus das beetje kut en er zitten meestal 2 maanden tussen! dankjewel voor t advies!"