Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heey kerel, T zou idd wel ff netjes zyn ook te reageren hehe Maar over je blowen, heb zelf ook zo gezeten dat ik veel ging nadenken over de dingen en dat ik ook heel erg onzeker wordt van blowen. Ik werd echt gek van mezelf. Toen ben ik er op een gegeven moment uit het niets mee gestopt want wist dat blowen de oorzaak was en indd je vermijd conversaties met mensen en loopt voor dingen weg en in dingen morgen doen wordt je kampioen. Ik ben inmiddels paar weken gestopt en het praatje maken wordt ook weer echt leuk en dingen doen die je dan niet zou durven geeft ook wel een beetje kick hehe zoals op meisjes afstappen bijvoorbeeld. Het stoppen zelf ging me makkelijk af omdat ik op een geven moment alleen maar een slechte gedachte ervaring + gedachte had over en tijdens het blowen. Als je die slechte gedachte erover vasthoud zal het zeker niet moeilijk voor je worden! Toch baal ik wel dat et zover is gekomen. Dit wordt je in de shop op voorhand niet ff verteld haha, zal vast en zeker ook komen door hoe de persoon zelf in elkaar steekt maar ik laat elk geval niet gebruik van me maken door de wiet !"