Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb gisteren avond met een paar vrienden wat geblowt in een coffeeshop. Op het begin voelde ik niet veel, maar na een 20 minuten kreeg ik rare verschijnselen. Ik kon mezelf niet meer controleren, en kon niets meer volgen. Had een erg hoge hartslag en was echt bang dat er iets zou gebeuren. Op een gegeven moment dacht ik zelfs dat ik dood zou gaan. Ik maakte ook rare bewegingen, en die bewegingen gingen mijn hersenen voor. Dus ik merk pas 3 sec. later dat ik een stap heb gezet. Of andersom? Hoe heet dit? Heeft iemand dit gehad? Ik kon die dag niet meer slapen tot 7.00 uur. Daarna wel een beetje tot 10.00 uur geslapen en het was minder geworden, maar nog steeds had ik die rare gevoelens en een hoge hartslag. Nu is het dus precies 24 uur geleden en ik heb nog steeds het gevoel dat het niet weg is. Hartslag is wat minder geworden, maar ik blijf steeds denken dat ik het nog steeds heb. Het is echt een vreselijke gevoel. Ik kan mijzelf niet beheersen, doe motorische bewegingen en enzovoorts. Ik overweeg echter ook om naar de huisarts te gaan. Iemand zelfde ervaring ? Wat moet ik doen ? Gaat dit gevoel nog weg of blijft het?"
"Fat Freddy's cat zei: je bent gewoon overgevoelig voor thc... geen zorgen over maken, komt wel weer in orde, maar wel geen blowen meer voor jou!!! Klik om te vergroten... Bedankt voor de geruststelling. Ja, ik zal het ook nooit meer doen. Maar ben heel erg bang dat het nooit meer weggaat. het is nu al 24 uur geleden gebeurt en nog heb ik die rare gevoelens dat mn denken niet linear is met mijn bewegingen."
"SpacingBen zei: a123 zei: Hallo, ik heb gisteren avond met een paar vrienden wat geblowt in een coffeeshop. Op het begin voelde ik niet veel, maar na een 20 minuten kreeg ik rare verschijnselen. Ik kon mezelf niet meer controleren, en kon niets meer volgen. Had een erg hoge hartslag en was echt bang dat er iets zou gebeuren. Op een gegeven moment dacht ik zelfs dat ik dood zou gaan. Ik maakte ook rare bewegingen, en die bewegingen gingen mijn hersenen voor. Dus ik merk pas 3 sec. later dat ik een stap heb gezet. Of andersom? Hoe heet dit? Heeft iemand dit gehad? Ik kon die dag niet meer slapen tot 7.00 uur. Daarna wel een beetje tot 10.00 uur geslapen en het was minder geworden, maar nog steeds had ik die rare gevoelens en een hoge hartslag. Nu is het dus precies 24 uur geleden en ik heb nog steeds het gevoel dat het niet weg is. Hartslag is wat minder geworden, maar ik blijf steeds denken dat ik het nog steeds heb. Het is echt een vreselijke gevoel. Ik kan mijzelf niet beheersen, doe motorische bewegingen en enzovoorts. Ik overweeg echter ook om naar de huisarts te gaan. Iemand zelfde ervaring ? Wat moet ik doen ? Gaat dit gevoel nog weg of blijft het? Klik om te vergroten... Hallo, wat je beschrijft is een hele normale ervaring voor als je nog nooit geblowd hebt! Door wiet veranderd je gedrag. Je doet sommige dingen VEEL bewuster en andere dingen gebeuren juist onbewust. (die rare bewegingen die je maakte zonder dat je het besefte) Het is logisch dat je hier van schrok en enige ervaring is bij jou vereist wil je de leuke effecten van wiet ervaren. Dat je bang was om dood te gaan is ook niet zo'n rare gedachte voor een eerste keer. Je wist van te voren niet wat je kon verwachten en je was waarschijnlijk al een heel klein beetje angstig. Wat er met je gebeurde was denk ik totaal tegen je verwachting in en daarom is die angst gaan groeien. (Wiet zorgt er trouwens ook voor dat je gevoelens versterkt wordt) Ook die verhoogde hartslag is normaal. Zeker ook omdat je angstig geworden bent. (Wat gebeurt er met je hartslag als je ergens van schrikt?) Je eerste ervaring met Cannabis is dus een angstige ervaring geworden en het is ook heel normaal dat je nog steeds niet de oude bent. (Hou er rekening mee dat je een tijd nodig zult hebben deze ervaring te verwerken.) Dus als je morgen niet weer niet slaapt dan is het niks om je zorgen over te maken. Wiet is een erg leuk middel om mee te experimenteren. Maar onderschat het niet! Het heeft grote invloed op onze manier van denken. Zelfs in nuchtere toestand is het soms al moeilijk jezelf te begrijpen en controleren. Door gebruik van Cannabis krijg je toegang tot een ander wereld. (je wordt op een andere manier bewust van jezelf en je omgeving) en daarom zullen de dingen heel anders verlopen dan je gewend bent. btw, sorry voor het lange verhaal en de onzinnige details die er soms inzitten maar dat is het effect van overmatig alcohol gebruik :P Gebruik je ook andere middelen? Drink je vaak alcohol? Klik om te vergroten... Bedankt voor je aandacht! Ik heb niet gedronken die dag en tot 3 weken eerder ook niet, dus daar kan het niet aan liggen. Ik had alleen AA drink gedronken. Nu is het 2 dagen geleden en ik heb nog steeds een te hoge hartslag. Verder zijn die gekke dingen verdwenen en heb alleen nog wat druk in mn hoofd en ogen."
"SpacingBen zei: naja, ik weet niet hoor! Heb ook wel eens gehad dat ik dagen na het roken van een sterke joint nog wat voelde... Alleen vond ik dat vooral leuk in plaats van vervelend. blowen kan echt niet zoveel kwaad doen, Tenzij je niet tegen roken kan... Gewoon blijven posten wat je er nog van voelt en wat er minder/erger geworden is... Ik denk dat het langzaam aan minder wordt en dan komt het vanzelf goed. Klik om te vergroten... Wat minder is geworden is dat denken en beweeg gedoe. ik heb nu niet meer het gevoel dat de een sneller als de andere gaat. Ik heb tijdens het spelen van fifa 2006 op de computer gemerkt dat ik de bal niet meer goed kan volgen. Ik zie een beetje wazig als de bal van de een naar de andere kant gaat. Dit had ik eerst niet. Ik zit dus ook niet goed in mn vel. Ben ook een beetje duizelig aan het worden soms. Kan Cannabis echt geen blijvende schade aanrichten aan bijvoorbeeld je hersenen?"