Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zat laatst met een paar vrienden gezellig thuis en heb toen voor de eerste keer speed gebruikt. Ik heb een hekel aan niet in slaap kunnen komen, dus besloot ik GHB te nemen de ochtend erna. Ik had 4 dikke lijnen speed gesnoven, de laatste om een uur of 3 en sochtends om een uur of 8 vond ik het wel tijd om te gaan slapen en heb toen GHB gepakt, ongeveer 5 minuten later (of veel later maar de tijd ging zo snel) ging m'n hart zó snel kloppen! ik werd er bang van. Dit heeft 3uur geduurd. Ook kon ik moeilijk slikken. Ik heb die nacht niet geslapen. Die middag zei een vriendin van me dat je er wel een slikstoornis van kan krijgen, waardoor ik bang werd. 2 dagen later kon ik nog steeds moeilijk slikken, en ben ik naar de dokter gegaan. Die zei dat het 'niet kunnen slikken' tussen mijn oren zit, maar nog steeds vind ik het vreemd. Het gaat nu sinds een paar dagen weer beter met me (door afleiding) maar ik vraag me af of ik nu wel gewoon nog GHB kan gebruiken. GHB heb ik al zoveel vaker gedaan daarvoor en nog nooit problemen mee gehad verder (behalve out gaan dan) Ik hoop dat iemand hier een antwoord op kan geven, kusjes"
"maar denk je dat als ik weer GHB neem het weer terug komt of denk je dat het niet terugkomt omdat het vorige keer in combinatie met Speed was? Ik wil gewoon zoiets nooit meer meemaken. Heb mn ouders ook alles moeten vertellen enzo. alvast bedankt voor jullie reatie(s)"
"en wat bedoel je met wegspoelen met water? GHB neem ik sowieso nooit puur, dat is vies en slecht voor je toch? kusjéé"
"wow bij de gedachte alleen al om het zo in je mond te gieten ga ik al over mn nek hihi. ik doe het dus echt altijd mixen met een drankje, sinas of red bull ofzo. beste"
"wat dacht je van in een glas met 1 slokje sinas"