Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste psilocybe cubensis kweek!

Mijn eerste psilocybe cubensis kweek!

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
_
_JSSLid
01-01-2024, 00:00
#1
eens moet de eerste keer zijn, en zo wou ik samen met wat vrienden hier in de buurt naar paddo's gaan zoeken. Natuurgebied Oranjezon om precies te zijn. Maar omdat me dat niet echt verstandig leek heb ik besloten om toch zelf te kweken. Dus is heb een 2 weken geleden een kweekset gekocht.
Zodra ik de set binnen had ben ik samen met L. aan de slag gegaan en nu, dus 2 weken later, is er echt al veel "schimmel" te zien. Nu nog een week of 2 wachten, tot heel het bakje vol zit en dan in de filterzak in een goede omgeving en dan weer wachten!
volgens mij moetet zo.
heeft iemand nog tips ofo?
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#2
maar heb je je filterzak nu al niet over je boxje gedaan dan? Idd na het witte "schimmel" is het ng een dikke week wachten tot de eerste paddotjes beginnen te schieten. Als je ziet da je paddo's hun hoedje open komt en het vliesje al mooi rond de steel hangt zijn ze pluk-klaar man ! Om ze te drogen legde ik ze tussen wat keukenpapier ( z'n 5 vellen ong) en dan in de kast waar het donker en droog is. Enjoy zou ik zo zeggen, en zet je bakje zeker niet in direct zonlicht. Laat weten hoe je oogst is gekomen he :wink:

grtz
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eum, als je de set niet in de zak zet na het water af te gieten zouden er wel eens andere dingen kunnen verschijnen dan paddestoelen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."