Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1) farmaceutische cocaïne: Lidocaïne- hydrochloridegel zoek daar maar eens op 2) gewoon pure, zuivere coke, zonder rommel erbij.: Dat je dit niet kan snuiven, is onzin, echter is een kleine hoeveelheid vaak genoeg. 3) puur synthetische coke: http://partyflock.nl/topic/652995:Namaak_cocaine.html Straathandel is vaak : 50/50 gemixt, bij een goede dealer 10 coke op 6 manitol/inositol a) dan hangt het al af van de kwaliteit die jouw dealer weet te krijgen/ Snotneus effect is teveel manitol/inositol , ga er maar vanuit dat je coke vaak 3 keer versneden is. Importeur, 90/10 - 80/20 , groothandelaar, 90/10 - 80/20 , straatdealer verzin het zo gek maar. Goede test: steek je neus in het pakje: ruikt het erg zoet, is het heel erg germixt, ruikt het naar een soortgelijk geurtje als benzine. dan heb je vaak redelijk goede coke. b) petjes gevoel, hoofdpijn, tandvlees geïrriteerd, vaak is dit coke gemixt met supermix, manitol met lido.... c) Dat je aan de kleur kan zien of je goede coke hebt, is complete bullshit, vaak duidt te witte coke op te veel gemixt met andere rommel. Flakes, Witte doorzichtige schittering in de coke, is vaak wat geler van kleur, dit is vaak het puurste zoals je het tegen kunt komen. lijkt net versnippert glas. Wat tegenwoordig de trend is: vloeibare coke, die ze pas in het land van verhandelen, tot poeder uitkoken. doordat hier andere vloeistof ( vaak ether) aan is toegevoegd, krijg je van deze coke een enorme druk op je longen, waardoor je meer gaat roken en wilt drinken. (onrustig gevoel in je lijf) De ervaring van coke, varieert ook redelijk bij de persoon in kwestie en van de kwaliteit en mix en voor de gemoedstoestand van de persoon."