Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bah, vieze sigaretten, ik begrijp volkomen waarom men in de jaren weetikveel nog mensen heeft proberen doen afkicken van andere drugsverslavingen met behulp van LSD."
"en nog een redelijk dikke reep afgesneden, chill: set and settings perfectomundo!!!!"
"Muziek ook terug opgezet, psytrance is weer de intelligentste muziekstijl allertijden (mijn mening he) http://www.youtube.com/watch?v=PZKey96bP_8"
"ik bedenk net dat "intelligentste muziek" misschien wel verkeerd kan geinterpreteerd worden maar ik denk dat je als je intelligentie losmaakt van je zelf en het ten gronde probeert te begrijpen het zeer allesomvattend kan zijn."
"Moesten er mensen zijn die een muzikale suggestie hebben: shoot."
"om verder te gaan over die muziek en psytrance een genre is die dus vrij dicht die allesomvattendheid vertegenwoordigt. Maar bon, mijn wereld mijn realiteit en 1000 mensen , duizend meningen."
"En negatief is misschien het verkeerde woord. eerder onaangenaam. Onaangenaam om te voelen dat er ergens een spanningsveld is tussen mezelf en het allesomvattende. Ik heb een periode veel gemediteerd en beter naar mijn innerlijke zelf geluisterd dan nu en toen had ik daar geen last van."
"ik moet wel zeggen: dit zijn de sterkste trips die ik ooit al in mijn bezit gehad heb. Ik denk dat ik nu vandaag allesbij elkaar nog geen volledige heb genomen. +/-75% van een volledige. Mijn vorige hoeveelheidsbeschrijving wijkt hier van af, ik weet het maar, ik moet eerlijk zijn: 3/4 trip zal het zijn. en wat een effecten zeg... holy macaronie."
"Hieronder staat er wie dit forum leest of in de gaten heeft en daar staat een zekere Ome Eaz bij: klinkt geruststellend als iemand met zo'n nickname je in de gaten houdt."
"Toch maar even koptelefoon opgezet. Denk dat mijn ketelmuziek (zoals non-believers het wel eens noemen) op dit uur geen appreciatie meer zal vinden bij de buren. Staat nochtans al de hele dag vrij stil maar ik weet hoe dat gaat als je wilt slapen en er ligt eentje beats te spelen , die misschien kei goed zijn , maar waarvan je door een filter van beton, kalk en electriciteitsbuizen alleen boenk boenk boenk boenk van hoort en aldus de slaap niet kunt vatten. Blijkbaar eens een nieuwe koptelefoon moeten kopen want ik hoor hier rare dingen in mijn beats. Maar eerst morgen toch eens doublechecken."