Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Afgelopen weekend heb ik op een festival Mephedrone van een vriendin gekregen. Het is een wit kristalachtig poeder en een designerdrug, dus er is niet veel over bekend. Ik heb een leuke ervaring ermee gehad, maar ik ben erg benieuwd naar de werking ervan. Weet iemand hier meer over? Effecten zijn vergelijkbaar met mdma, dus werkt het ook via seratonine? ik hoor graag alles wat er te horen valt"
"2cbarbeque zei: Heerlijk gevoel: extreme euforie, zelfverzekerd, actief, liefdevol...Een beetje zoals md maar helderder inderdaad. Heb ook last van mijn kaken en grote zwarte doppen maar minder extreem dan md. Drang naar meer is zeer intens na een half uur ben ik al geneigd om bij te snuiven. Kan er wel een gram doorjagen op 1 avond. Brand ook enorm en heb dagen erop vaak last van bloedneuzen. Heb een beetje een dubbel gevoel bij deze drug. Iemand ervaring hoe het zit met verslaving na langere tijd gebruik? In vergelijking met coke, speed, ... Vind het moeilijk in te schatten Klik om te vergroten... Geen idee hoe dat zit met verslaving, nog niet genoeg over bekend, maar voor mij is speed de dag na gebruik veel extremer qua craving naar meer. Ik heb niet echt de ervaring gehad dat ik meteen wilde bijnemen met mephedrone, ik heb maar 1x genomen en daarmee een uurtje lekker gegaan (totaal geen craving om bij te nemen)."
"Ik gebruik sinds kort af en toe xtc. Wij hebben geteste blauwe nfls, wat inhoud dat er rond de 280 mg MDMA in elke pil zit. We hebben tot nu toe steeds kwartjes genomen, en dan steeds kwartjes bijgenomen wanneer we daar zin in hadden; en hier hebben we leuke avonden mee gehad. Onze vraag is het volgende. We hebben afgelopen keer in totaal 4 kwartjes na elkaar gehad, en we bereikten eigenlijk bij de 3e pas de gewenste effecten. Is het beter om eerst een halfje te nemen en daarna kwartjes, of zit hier meer risico aan? Ook vragen we ons af wat we eigenlijk kunnen verwachten van de heftigere effecten. We houden er allebei van om flink hard te gaan, maar we zijn onzeker over de risicos van heftigere dosissen. Na het 3e kwartje bereikten we een heel dromerige en euforische, bijna trippende staat; dit was erg leuk, maar we waren zoals gezegd onzeker over of we nog zonder al te veel gevaar bij konden nemen. Daarom dus mijn vraag: hoe zou je je meest heftige maar positieve staat beschrijven op xtc, en op welke manier heb je deze bereikt? Alvast bedankt voor jullie antwoorden We zijn beide 18, 75 kg, en we laten minimaal 2 maanden tussen gebruik. Onze pillen bevatten zoals gezegd 280 mg MDMA."
"Bedankt voor de reacties! Ik heb nog wat dieper gezocht op internet, en ik vond dit artikel: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3246659/ Mephedrone zorgt volgens dit onderzoek voor een flinke stoot in seratonine EN dopamine, zelfs meer seratonine als mdma en meer dopamine als speed! Volgens de studie is de extra aanwezigheid van deze twee neurotransmitters al na 25 minuten gehalveerd. De extreme craving naar meer word dus makkelijk verklaard door de dopaminestoot, en het bekende mdma gevoel van mephedrone komt dus simpelweg door seratonine."