Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat ook erg leuk is - ik ga op vakantie en neem mee..... dat wordt steeds moeilijker -het doorgeef spel (moet met 4 of meer mensen en het liefst in de buitenlucht) ga allemaal uitelkaar staan, in het begin staan 2 mensen. ! van die twee verzint een zin en fluiterd die in het oor van de ander. De ander moet dan naar de volgende rennen, en zo gaat het door tot het einde. komen echt de vaagste zinnen uit."