Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSoort van drugs of RC

Soort van drugs of RC

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Z
ZenZoekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal !
De eerste keer dat mijn vriendin en ik in aanraking kwamen met drugs was zo 3 jaar geleden en wat het was we don’t know. Het werd verkocht als “zen liquid”. Waren vrij prijzig maar het was zo geweldig. Als je het in nam (heel buisje 5ml). Smaakte naar cocos en was wat dikker dan water eigenlijk. Het duurde ongeveer 20 minuten dan kreeg je een warm gevoel en een beetje kriebels (je moest ook vaak naar de toilet in het begin je darmen begonnen vaak aardig te werken haha). Je werd er echt super g*eil van maar ook praterig, blij, gevoelig. Muziek klonk geweldig en roken Pff de 1 naar de ander. Wanneer je met je hand zwaaide zag je een soort van waas achter je hand aan zeg maar. Je stond niet echt straks maar de kaken trilde wel als je er op lette. Je weet alles wat je doet en wat er besproken word. Je doet wel meer dingen en zonder angst ook. Het werkte ongeveer 2-4 uur en je was daarna gewoon weer nuchter en de volgende dag geen kater, wel een beetje klamme handjes. Echt super spul was het altijd. Helaas konden we er niet meer aan komen maar mijn grootste vraag is eigenlijk wat zou het geweest kunnen zijn ? Wij hebben hierna xtc en mdma Etc gebruikt maar dit kwam er eigenlijk niet heel erg in de buurt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen idee , is ook bijna onmogelijk te achterhalen zen liquid nog nooit van gehoord.

Met een snelle google search kwam ik deze site tegen. Misschien is dit wat het was:

www.dhpforum.nl

zen (in zo'n explosion buisje) - Uppers

Page 1 of 2 - zen (in zo'n explosion buisje) - posted in Uppers: Deel 3 !of was het al weer deel 4 ?uit de smartshop :buisje met de naam "Zen"zou een afrodisiac moeten zijn.op de bijsluiters staat : coco nut oil, juice concentrate 21,50% , piper methysticum 5,6 % ,nutmeg , coco colour , molasses...
www.dhpforum.nl www.dhpforum.nl
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb dit topic even naar het subforum over Research Chemicals verplaatst.
Z
ZenZoekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Geen idee , is ook bijna onmogelijk te achterhalen zen liquid nog nooit van gehoord.

Met een snelle google search kwam ik deze site tegen. Misschien is dit wat het was:

www.dhpforum.nl

zen (in zo'n explosion buisje) - Uppers

Page 1 of 2 - zen (in zo'n explosion buisje) - posted in Uppers: Deel 3 !of was het al weer deel 4 ?uit de smartshop :buisje met de naam "Zen"zou een afrodisiac moeten zijn.op de bijsluiters staat : coco nut oil, juice concentrate 21,50% , piper methysticum 5,6 % ,nutmeg , coco colour , molasses...
www.dhpforum.nl www.dhpforum.nl
Klik om te vergroten...
Dit is ook letterlijk het enigste wat je kan vinden erover en is al redelijk oud inderdaad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."