Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb sinds 16 jaar vreselijke zenuwpijn in mijn rug Veel zenuwblokkades ondergaan, operaties enz. Mijn rug is 2 maal op verschillende niveaus vastgezet met platen en schroeven Bij de laatste operatie van 4 jaar geleden is een zenuwbaan uitgeboord waardoor ik 2 jaar geen pijn had en weer kilometers kon lopen Geweldig! 2 jaar geleden begon die scherpe zenuwpijn binnen een minuut opnieuw Dit straalt uit naar mijn heup en been en voelt alsof er messen door mij heen gaan Mijn been doet het dan ook na zo'n 200 meter niet meer en is gevoelloos of onbestuurbaar hoewel de pijn van binnen alleen maar scherper wordt Staan, zitten, lopen, alles kan maar heel even In deze laatste 2 jaar zo ongeveer alle pijnstillers gekregen: Zaldiar, Diclofinac, Tramadol (helpt wel wat maar voelt alsof je zwaar dronken bent)Morfinepleisters (weken kotsend boven het toilet) enz. Gisteren in het ziekenhuis te horen gekregen dat de artsen niets meer voor mij kunnen doen Kwam keihard aan natuurlijk Ook duidelijk dat ik het niet meer moet zoeken in de reguliere geneeskunde Mijn vraag is of er een drug/middel is wat deze pijn draaglijker kan maken of het liefst wegnemen Ik heb zo'n jaar of 12 geleden geblowt toen ik een zware chemokuur had maar werd hier alleen maar beroerder van Ontzettend duizelig en ik zat waar ik zat en kon mij niet meer verroeren, zelfs mijn arm niet verleggen Dit was white widow Misschien ben ik te gevoelig voor dit soort middelen??? Gisteravond lang zitten googelen en kwam uit op GHB maar dit is natuurlijk ook een zwaar omstreden middel en niet ongevaarlijk Heeft iemand hier goede raad voor mij ? Ik hoop het !"
"Ik ben wel gewend aan het roken van sigaretten dus dat is het probleem niet"