Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat kan ik veilig gebruiken tegen zenuwpijn?

Wat kan ik veilig gebruiken tegen zenuwpijn?

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Z
ZeemeerminLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb sinds 16 jaar vreselijke zenuwpijn in mijn rug Veel zenuwblokkades ondergaan, operaties enz. Mijn rug is 2 maal op verschillende niveaus vastgezet met platen en schroeven
Bij de laatste operatie van 4 jaar geleden is een zenuwbaan uitgeboord waardoor ik 2 jaar geen pijn had en weer kilometers kon lopen Geweldig!
2 jaar geleden begon die scherpe zenuwpijn binnen een minuut opnieuw Dit straalt uit naar mijn heup en been en voelt alsof er messen door mij heen gaan Mijn been doet het dan ook na zo'n 200 meter niet meer en is gevoelloos of onbestuurbaar hoewel de pijn van binnen alleen maar scherper wordt Staan, zitten, lopen, alles kan maar heel even
In deze laatste 2 jaar zo ongeveer alle pijnstillers gekregen: Zaldiar, Diclofinac, Tramadol (helpt wel wat maar voelt alsof je zwaar dronken bent)Morfinepleisters (weken kotsend boven het toilet) enz.
Gisteren in het ziekenhuis te horen gekregen dat de artsen niets meer voor mij kunnen doen
Kwam keihard aan natuurlijk
Ook duidelijk dat ik het niet meer moet zoeken in de reguliere geneeskunde

Mijn vraag is of er een drug/middel is wat deze pijn draaglijker kan maken of het liefst wegnemen
Ik heb zo'n jaar of 12 geleden geblowt toen ik een zware chemokuur had maar werd hier alleen maar beroerder van Ontzettend duizelig en ik zat waar ik zat en kon mij niet meer verroeren, zelfs mijn arm niet verleggen Dit was white widow
Misschien ben ik te gevoelig voor dit soort middelen???
Gisteravond lang zitten googelen en kwam uit op GHB maar dit is natuurlijk ook een zwaar omstreden middel en niet ongevaarlijk
Heeft iemand hier goede raad voor mij ?
Ik hoop het !
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou het bij wiet houden, het kan best zijn dat je zo beroert was van de chemo eerder dan van de wiet.
Of het kan liggen aan het roken ervan,
Ik zou eens proberen om cake of boter ervan te maken, dan hoef je het niet roken. :P
Z
ZeemeerminLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben wel gewend aan het roken van sigaretten dus dat is het probleem niet
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als de pijn echt zo ondragelijk is, al geïnformeerd naar morfine, tramadol, fentanyl etc? inderdaad geen oplossing tegen de oorzaak, maar werkt wel goed tegen de pijn. Vooral fentanyl is een sterk middel wat veel pijn meestal weg weet te halen.(stuk sterker dan morfine)

Sterkte!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."