Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat vind jij TE overdreven drugsgebruik? ik mijn jaartjes ervaring heb ik heel wat verschillende soorte gebruikers ontmoet de één doet het met 3 grampep 4gramwiet en 2 flesjesghb en de ander het dubbele en de ander weer de helft de een gebruikt alles de ander gebruikt aleen een soort, wat vind jij overdreven drugsgebruik? en hoevaak per week doe jij het?"