Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo! Ik zit al een tijdje te neuzen op dit forum, maar nu zit ik zelf met een vraag. Ik weet dat jullie geen artsen zijn, maar misschien dat mijn vraag toch beantwoord kan worden. 6 jaar geleden is bij mij de Milt operatief verwijdert. Ik heb er verder geen last van. Word ook maar 1 of 2 keer in het jaar ziek en moet alleen maatregelen nemen als ik hele hoge koorts krijg. (Moet dan antibiotica slikken voor 5 dagen). Gelukkig is dit in 6 jaar maar 1x gebeurt. Een paar maanden geleden ben ik voor het eerst met xtc in aanraking gekomen. Geheel vrijwillig en heb er absoluut geen spijt van gehad. Dit was voor mij wel de eerste keer dat ik een 'harddrug' nam. De dag erna voelde ik me wel een beetje brakjes, maar verder niks aan de hand. De dagen erna ook geen dipje gehad. 2 weken geleden op een feestje weer een 2e pilletje genomen. (Hier zaten wel 3 maanden tussen). Deze sloeg wel meer in als m'n eerste, maar voelde me wel goed! De dag erna ook goeie eetlust gehad en had de dinsdag wel een klein dipje, maar ik wist waar het door kwam . Opzich klinkt dit allemaal vrij normaal en hoef ik me na deze twee keren ook geen zorgen te maken, maar ik vraag me toch af of de Milt normaal gesproken (bij een normaal mens) enige invloed heeft op xtc-gebruik? En als men geen Milt meer heeft, of dit voor mij risicovoller is? Ik kon tot nu toe alleen iets vinden o.a. over de lever en een paar andere organen, maar niks over de Milt. (Ik was voor mijn 'eerste keer' al op zoektocht, want ik ben wel iemand die niet zonder enige kennis aan iets begint zegmaar). Maar misschien zijn al deze vragen ook overbodig en heeft de Milt geen enige invloed, dat kan natuurlijk ook. Want ik kan er nergens iets over vinden, behalve over de lever dan... Nouja, sorry voor mijn lange uitleg en misschien dat iemand mijn vraag kan beantwoorden ."
"Hi forummers! Inmiddels ben ik al een redelijke ervaren gebruikster en weet inmiddels dat mijn lichaam er goed tegen kan. Ik luister sowiso altijd eerst naar mijn lichaam, omdat mijn gezondheid toch op de eerste plaats staat. Vandaar dat ik in het begin ook heel veel research heb gedaan. Ik gebruik sowiso altijd met mate en met verstand Ik denk idd ook dat het verder voor mij geen kwaad kan, anders had ik dat allang gemerkt. Dankjewel voor jullie reacties!"