Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heeft iemand ervaring met deze combi? Ik heb al een keer speed met etizolam geprobeerd en ik sliep als een engel. Nu vroeg ik me af of dit met xtc hetzelfde zal zijn of dat 1 etizolam (vgm 1 of 2 gram) hetzelfde voor mij zou doen."
"Justme83 zei: Waarom gebruik je RC (benzo) na de xtc? Je kan toch ook gewoon het laten uitwerken en daarna naar je bed gaan... of ben ik nu gek!? Geniet van je XTC ervaring en houdt het daar lekker bij! Naar de klote je bed in en plafonddienst hoort daar ook wel is bij Klik om te vergroten... Omdat ik sowieso begin met pep en daarna xtc bij wil gooien (eventueeeeel). Maar van pep kan ik zelfs als ik 1 sleutel neem niet eens slapen... Vandaar dat ik er een benzo bij gooi om in slaap te komen"
"Justme83 zei: Ja niet slapen is één van de bekendste bijwerkingen lol , dagen doorhalen Dat hoort er toch bij!? Als je eenmaal voor elke bijwerking een pilletje of ander middel er bij gaat nemen slik je over een jaar 60 verschillende soorten pillen tegen elke bijwerking van je drugs haha Klik om te vergroten... Ik snap waar je vandaan komt maar dat niet slapen zit me toch echt niet goed. Idd dan geen speed nemen dus maar heb geen antwoord op me vraag"
"Justme83 zei: Na hoelang wil je dan precies slapen? Een beetje doorhalen kan geen kwaad toch ? XTC is meestal eerder uitgewerkt dan speed! En ondervind het gewoon, de ene keer is de andere keer niet. Soms slaap je wel snel na gebruik en soms niet. Klik om te vergroten... Ik heb nog NOOIT van speed geslapen ook niet van cocaïne trouwens. Ik denk dat ik er erg gevoelig voor ben. 1 sleutel cocaïne en ik lig ook 24+ uur wakker... Tenzij ik er dus een benzo bij gooi, dan slaap ik als een engel. Vandaar dat ik het zo fijn vind om te gebruiken. Waarom geen slaap als het ook met kan"
"BraboF zei: Hier iemand die gewoon nooit kan slapen van X. Of ik nou 2 pillen a 200mg pak of 0.5 pil....slapen gaat gewoon niet. Ik blijf meestal gewoon een nacht plafonddienst uitzitten en ga zondagavond (na zaterdagavond gebruik) optijd naar bed. Zelf ook sterk aan het denken om eens een slaap hulpmiddel te proberen. Maar zoals gevraagd, kan dit kwaad? Ongeacht of je het gewoon op de blaren moet zitten of niet... Klik om te vergroten... Ik gebruik na speed (denk aan 5 sleutels door de dag heen) en ik neem 1mg etizolam en lig binnen een half uurtje in slaap. Etizolam en speed mengen niet met elkaar in het lichaam dus het is geen gekke combi ofzo. Verder moet ik er natuurlijk wel bij zeggen, gezond is het niet. Zit er zelf een beetje mee dat je natuurlijk een upper neemt en daarna een downer om het te remmen en dat kan denk ik niet goed zijn. Maar uit eigen ervaring slaap ik écht als een engel en ben ik de volgende dag gewoon weer fit"
"Justme83 zei: Na hoelang wil je dan precies slapen? Een beetje doorhalen kan geen kwaad toch ? XTC is meestal eerder uitgewerkt dan speed! En ondervind het gewoon, de ene keer is de andere keer niet. Soms slaap je wel snel na gebruik en soms niet. Klik om te vergroten... Overigens, dit weet ik nog niet. Heb nog nooit xtc en speed gemixt! Na dit forum twijfel ik of ik het überhaupt ga doen haha. Maaaar ik was van plan om rond 14:00 te beginnen met 2 sleutels speed. Op het festival zelf 15:30 aanvoelen of ik er nog eentje wil en dan een kwartje xtc nemen (rond 17;00 denk ik dan en kijken of ik misschien meer wil) In ieder geval stopt het feest om 23:00"
"Justme83 zei: Ja 72 uur wakker is ook niks geks, maar doorhalen is juist de belevenis van stim en uitzitten tot je van zelf inslaap vind ik dan haha ouwe stempel zal wel. Of lekker gaan op een festival of party! Klik om te vergroten... Ik vind het echt verschrikkelijk lig je daar maar zo in je bed"
"Justme83 zei: Ja jou downer is sterker dan je uppper, en als je nu al aan sterke benzo s gewend raakt hoe gaat t dan in de toekomst met je gebruik.... Snap je ? Klik om te vergroten... Gebruik ze alleen voor speed, overigens nog maar 1x gedaan. (Een benzo) (Ik snap dat dit niet goed te praten valt haha maar ervaar benzo’s zelf niet als verslavend, ik wil gewoon slapen )"
"Roze Olifant zei: Ondanks dat de waarschuwingen van hierboven terecht zijn (je bestrijdt de bijwerkingen van een middel met een ander verslavend middel, etc.) gebruiken veel mensen wel eens een benzo na een stimulant. Ikzelf ook. Ik ben na speed ook 30+ uur wakker. XTC heeft dit effect in iets mindere mate maar vandaag ga ik bijvoorbeeld naar een feestje en heb morgen een verjaardag. Dan gebruik ik ook een etizolammetje om te slapen. Ach, als je dit niet te vaak doet. Ik hoop echter dat je het over 1 of 2 mg hebt en niet gram. Klik om te vergroten... Sorryyyy, 1 Mg inderdaad"
"Justme83 zei: Dat kan ook nietzo veel kwaad hoor als je die dosis neemt als je zegt... Voel je wel het volledige effect dan? 1/4 pil ? Het is niet voor niks 1 pil, dus waarom in stukjes verdelen.... Klik om te vergroten... Xtc en speed combineren nooit gedaan, wil liever niet te veel van beide nemen omdat ik het dus nog nooit gedaan heb, zal wss wel meer xtc gaan nemen maar denk niet meer dan 3 kwartjes. Dat lijkt me het verstandigst"