Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik was aan het twijfelen of ik me zou aanmelden op dit forum maar ik wou mijn verhaal toch graag met jullie delen. Achtergrond informatie over mij: - 25 jaar en minimale ervaring met drugs(alcohol en magic truffels). Angst voor verslavingen dus daarom neem ik ook niets anders. - 4 trips achter de rug waarvan de laatste een horror trip was. - 3/4 trips heb ik alleen gedaan meestal in een hotel. Ik heb niemand om het mee te doen dus vandaar alleen. - De 1e trip was atlantis 10gram en was perfect. Buiten leuke visuals gezien zoals trippende wolken en leuke kleuren in de lucht. Buiten en binnen verschillende werelden en leuke kleuren overal. Positief gevoel gehad. - 2e trip dolphins 15gram veel heftiger met time loops en visuals bij ogen dicht. Beetje angstig maar nog net een geslaagde trip te noemen. De trip voor de laatste trip waar ik de truffels heb onderschat en een gigantische inschattingsfout heb gemaakt voor de volgende trip Bij mijn ene laatste trip heb ik dragons dynamite gekocht met 15gram inhoud. Inmiddels heb ik door dat ik gevoelig ben voor alcohol en drugs het werkt sterk en snel op me in. De truffels had ik een week buiten de koelkast laten staan maar wel in de koud buiten. Ik denk dat de kracht wat was afgenomen. Ik dus die truffels genomen en deels een leuke en een minder leuke trip gehad. De trip was al veel heviger dan dolphins maar net te doen. De laatste trip - tripreport Na de ene laatste trip dacht ik hey laat ik eens weer die truffels kopen en consumeren. Ik dus een hotel geboekt en de dragons dynamite truffels gekocht in een smartshop te Amsterdam. In de ochtend ervoor heb ik nog lopen sporten en daarna met de truffels en wat kleding het hotel opgezocht en ingechekt. Vooraf irriteerde ik me wat door luidruchtige britten in de kamer naast die van mij. Dat hield op en ik was super relaxed. 6 uur van te voren niks gegeten en ik voelde me ready. 21:00 Ik open het zakje met de truffels en eet zo 15gram op. In tegenstelling tot sommige anderen vind ik truffels heerlijk en vreet zo een zakje met 15gram leeg zonder misselijk te worden of wat dan ook. Ik zet de tv aan met mooie natuur beelden en hele relaxe kalmerende muziek. Dat was super chill. 21:15 Ik merk dat ik wat visuals zie in de natuurbeelden en dat was een teken dat het begon te werken. Ik merkte ook dat ik onderweg was naar de tripwereld. Ik lag nog lekker relaxed stond even op om uit het raam te kijken en ging weer terug naar me bed. 21:30 Inmiddels was ik heel diep in de trip geraakt. Dit had ik nog nooit meegemaakt en was een totaal andere ervaring dan de laatste keer dragons dynamite. Time loops waar de tijd even stil leek te staan, de kamer die er totaal anders uit ziet en het gevoel dat dit nog maar het begin is. 21:45 Mijn geest leek net los te raken van mijn lichaam. Dit zorgde voor paniek maar ik kon het nog controleren. Soms leek mijn ademhaling te stoppen wat weer voor een loop zorgde van paniek. Dit was nog maar net te controleren maar ik was nog steeds niet bij het toppunt. 22:00 Op dit moment was het een mind fuck. Ik deed dingen waarvan ik niet wist dat ik ze wou gaan doen. Op het ene moment lag ik in bed, ik doe me ogen dicht en ben ineens in de badkamer om te gaan douchen en dan schiet het in me op dat ik dit niet eens wou gaan doen. Ik doe me ogen dicht open en zit ineens op me stoel. Hier begon de mega paniek. Ik had het gevoel dat ik dingen zou gaan doen die ik niet wilde doen en was bang me kamer uit te gaan om dan ergens terecht te komen waar ik niet terecht wil komen. Ik wou dat het stopte maar het stopte niet. Ik doe me ogen dicht en zie niks. Ineens uit het niets zie ik een rode demon verschijnen en hierdoor kreeg ik mega angst. Ik begon te trillen. Ik wou dat het ging stoppen. Ik pak me telefoon domme ik en bel 112 lol. Ik ben inmiddels aan het hyperventileren en me benen trillen. Ik kreeg geen lucht. Aan de telefoon krijg ik moeilijk woorden uit me mond. De woorden ik krijg geen lucht en ben onder invloed van drugs kwamen er nog maar net uit. Het grote probleem was ook de tijd loops. Ik hoorde wat de telefoniste zij en het leek me net 5 minuten te kosten om terug te antwoorden. Of zinnen die halverwege onderbroken waren door de time loops. Ze zouden een ambulance sturen. Na het ophangen dacht ik wat heb ik nou toch weer geflikt.... Dus ik trek me schoenen aan en jas en ga naar buiten toe en dit ging veel beter dan ik dacht. De Politie kwam eraan en nam me mee in t busje tot de ambulance kwam. Ze stelde me gerust en tegelijk was ik nog in mega angst door wat er boven gebeurde. Tegelijk schaamde ik me dood en voelde me schuldig. Dit gevoel wordt door de truffels 1000x versterkt. Hier kwam ik in de ambulance achter die inmiddels was gearriveerd. De bodyload was gigantisch me hele lichaam trilde nog. Ik was wel iets minder paniekerig door het personeel die me gerust stelde. 23:00 Het ambulance personeel brengt me naar me kamer en bleven nog een half uur. Denk dat zij het zelf ook mega boeiend vonden. Ze maakte grapjes van dat ik een uitermate goeie patient was. Normaal gesproken zien we ze niet in zo een luxe hotel vertelden ze en ik was heel aardig en kalm ogend wat zij normaal ook nooit tegenkomen als mensen onder invloed waren en dat vonden zij prettig. 23.30 Ambulance personeel verlaat het hotel na het opzetten van klassieke muziek. Ik merk dat de bodyload minder was en ik daardoor kalmeerde. Ik deed me ogen dicht en hier was het wel fijn de truffels waren minder sterk werkend en ik zag prachtige visuals met mijn ogen dicht. Het leek een soort maya fabriek met draaiende onderdelen. Tegelijk had het een soort alien achtige setting. 01.00 Truffels werden nog minder werkend en ik ging voor de lol wat porno kijken. Dit leverde een geweldig gevoel op met een half werkende leuter. Ik was uitgeput en besloot te gaan slapen. 02.30 Truffels zijn uitgewerkt en de schaamte van wat er was gebeurd kwam omhoog. Ik was nog angstig en in shock tegelijk van wat er was gebeurd. Ik dacht nooit maar dan ook nooit truffels voo mij. Maar toen.... Een aantal dagen later merkte ik dat het toch leerzaam is geweest. Ik heb veel nagedacht over de ervaring en geleerd dat ik: - Onbewust nerveus ben. Vooral met mensen om me heen - Heel onzeker ben en dit me leven beheerst - Ik niet met en zonder mensen kan. Ik heb enerzijds behoefte aan een vriendin en vrienden. Maar anderzijds ook niet door mijn negatieve ervaringen. Ik vind het alleen zijn en leven heel rustgevend. Anderzijds heb ik soms toch wel behoefte aan gezelschap. - ik denk dat ik soms depressief ben. - Truffels niet moet onderschatten. Inmiddels heb ik weer een hotel geboekt voor over 6 weken. Dit keer een vertrouwde met geluidsdichte kamers zodat ik niemand stoor en niemand mij stoort. Ik wil het heel rustig aan doen met Atlantis truffels. Ik twijfel over de dosis. Ben bang dat 15gram teveel is maar 10 of 12.5 te weinig is... Desondanks de horror ervaring wil ik niet opgeven. Ik vind het een uitermate bijzonder middel die me elke keer weer nieuwe inzichten geeft. Ik ben onzeker dus vandaar de vraag: Wat vinden jullie van de stap die ik maak om het alsnog weer te doen maar dan met de beginnerstruffel atlantis en een passende dosis?"
"Hallo allemaal, Ik heb een van mijn meest indrukwekkende trips allertijde gehad!!! In mijn vorige post kun je teruglezen hoe erg mijn vorige trip voor mij was: "https://drugsforum.nl/threads/geëscaleerde-horror-trip-dragon-dynamite-truffel-15-gram.64501/" Ik sta nog steeds perplex van de dosis die ik dit keer heb genomen 10gram atlantis en het effect. Ik heb veel zwaardere truffels gehad met een hogere dosis maar nog nooit heb ik zo hard getript als vandaag!!! Het lag waarschijnlijk ook aan de locatie. Ik was alleen en in een hotel. Dit keer wel meer in een hotelkamer geïnvesteerd. De 16e etage in Rotterdam met een adembenemend uitzicht op de Erasmusbrug, de stad en de maas. Het was erg lastig voor mij om deze trip te plannen. Zo kort na de laatste(4weken) en juist omdat dat echt een horror trip was. Maar ik moest het mezelf bewijzen... Ik moest sterk zijn en mijn angsten in de ogen kijken. Ik dacht een verklaring te hebben voor mijn laatste bad trip namelijk suikerziekte maar hier heb ik geen last van blijkt uit onderzoek het was gewoon een bad trip. Nu meer over deze trip! 18:30 Ik heb inmiddels 5 uur niks gegeten het is een vrijdag en ben na deze regenachtige dag best moe van werk en de truffels daarna regelen. In mijn hotelkamer besluit ik ze met amandelnoten en twee bananen in te nemen. 19:00 Ik word steeds nerveuzer en merk dat ik onder invloed geraak. 19:30 BAM! Ik geraak in de tripwereld. Paniek!!! Ik heb frisse lucht nodig. Ik pak de lift 16 verdiepingen naar beneden en probeer zo onopvallend mogelijk naar buiten te gaan en eindelijk frisse lucht!! Buiten geraak ik in een totaal andere wereld de body load is enorm!!! Alles trilt van binnen en er is nog paniek. Ik loop het uit en tegelijk ben ik bang dat mensen zien dat ik onder invloed ben maar ergens weet ik dat het niet zo is omdat ik van natura totaal niet opvall in de maatschappij. Tegelijk paniek ga ik alweer in een badtrip geraken?? Ik besluit terug te gaan naar het hotel. Iemand heeft luide muziek vanuit de auto staan in een tussenstraat. Ik weet nog dat ik dacht waaaaauw wat een heerlijke muziek. Ik hoorde niks anders meer geen autos die voorbij reden, geen harde wind helemaal niets anders dan die lekkere muziek. Euforie! Dit kalmeerde me al wat. Ondertussen ben ik alweer bij het hotel. 20:30 Ik besluit een warme douch te nemen aangezien het koud was en m'n jas en alles nog nat waren van vanmiddag toen het regende. Het water was heerlijk warm en dit kalmeerde mij meer. In bed kreeg ik weer paniek... Ga ik nog zolang met dit gevoel zitten!? En toen deed ik iets anders dan gewoonlijk... En hier begon de trip pas echt voor mij!! 21:00 Ik besloot de controle los te laten. Ik deed mijn ogen dicht en liet alles zn gang gaan de bodyload mn nek, rug en schouderpijn door de dagelijkse stress alles liet ik gaan. En hier begon mijn trip. De truffels namen me mee in een wereld waar ik nog nooit ben geweest. Met zo een lage dosis voelde ik mijn geest het lichaam verlaten. Ik stond perplex en negeerde het perplex staan en liet het los om niet uit die wereld te geraken. Ik zag bizare visualisaties die ik absoluut niet kon verklaren. Ik zag een vrouw met borsten. Ik had sex. Heel vaak... Ik kwam vaak mentaal klaar zonder zaadlozing. Prachtige ervaring!! 22:00 Ik zit nog steeds aan het toppunt van mijn trip ervaring. Ik wissel het telkens af. De ene keer geniet ik van het adembenemende uitzicht van Rotterdam. Wat een euforie komt hier uit niet normaal! En het ander moment in mijn eigen wereld waar de euforie nog 10x zo lekkerder is. 23:30 De trip werkt uit. Ik had dit echt nodig denk ik bij mezelf. Helemaal happy lachend de heletijd. Ik keek het programma Pauw en Jenneke ofzoiets haha.. Zag Rutte, Jesse en Buma discussieren en zag gewoon hun ware gezichten. Macht! Dat is alles wat ze willen. Ik negeer het verder en geniet verder van mijn avond vol met euforie in mijn lichaam!!! Dit was een heerlijke trip. Ik had nog 10gram atlantis naast de 10gram die ik had ingenomen. Ik heb besloten die niet in te nemen omdat dit al heerlijk was en dit ook heel vermoeiend is! Nu kort na elkaar te hebben getript heb ik besloten om pas over een paar maanden een nieuwe reis te gaan maken. Hopelijk wordt die net zo mooi als deze adembenemende ervaring!"
"Precies alles draait om de controle los laten dat heb ik nu geleerd ik moet het nog wel een paar keer oefenen dan denk ik dat het nog beter en makkelijker wordt . Je hebt het perfect omschreven! Wolven in schaapskleren precies zo zag ik ze...."
"Hallo allemaal, Het heeft wat durf gekost maar hierbij een nieuwe ervaring: https://drugsforum.nl/threads/prach...ram-trip-na-vorige-extreme-horror-trip.64695/"
"acht.zes zei: Lijkt mij niet zo'n goed idee, volgens mij ben je gewoon te angstig, je benoemt al onzekerheid en nerveusiteit. En dan lijkt me de omstandigheden van een hotelkamer waar je nooit eerder bent geweest niet echt een goede vertrouwde omgeving om in je eentje te trippen. Ik ben zelf ervaren tripper, en heb overal getript, thuis, buiten, op festivals. Maar als er 1 plek is waar ik absoluut niet zou willen trippen dan is dat wel op zo'n klinische hotelkamer. Probeer nou eerst eens te werken aan je angst en onzekerheid, en wacht gewoon tot je lekker op jezelf woont, en neem er een ervaren tripsitter bij die je in de gaten kan houden en je er van weerhoudt om stomme dingen te doen. Dat is onmogelijk. Je bent gewoon soms somber, net als ieder mens. Van depressiviteit is pas sprake als je vaak somber bent dus niet als je soms somber bent. Klik om te vergroten... Ja, de atlantis trip die ik ervaren had was toen ook thuis in een vertrouwde omgeving met iemand anders die het toen ook had uitgeprobeerd. Het hotel waar ik laatst was is idd zo een klinische kamer. Het hotel wat ik nu geboekt heb is een op de 20e verdieping met een prachtig overwelmend uitzicht en het is meer een suite dus ook groot kwa ruimte. Je hebt denk ik gelijk over het somber zijn ipv depressief zijn. En ik weet niet precies hoe ik de angst kan kwijtraken. Ik heb wel het gevoel dat mijn laatste trip me sterker heeft gemaakt. Door de angst voelde ik me daarna eindelijk weer in leven na een lange tijd. De kleine dingen in t leven vallen weer een beetje op. Dat heb ik te danken aan truffels en die specifieke ervaring. Daarnaast had ik in het publiek oordopjes in en toen ik nerveus werd probeerde ik het niet te controleren en dat hielp heel goed. Helaas duurt het nog wel een lange tijd voor ik weer op mezelf woon. Mijn interesse voor het product is te sterk om nu te zeggen ik stop ermee tot over 2 jaar haha."
"Neo-Shulginist zei: Ik zou willen adviseren om toch iemand erbij te hebben om truffels mee te doen. Een nuchtere tripsitter kan zo'n paniekaanval helpen deëscaleren. Hier lees je bijvoorbeeld een handige gids hoe je omgaat met bad trips. https://www.changingperspective.info/drugsinfo/gids-voor-het-tegengaan-van-een-bad-trip/ Eigenlijk vind ik een hotelkamer ook niet zo'n goede plek om te gaan trippen. Niet iedereen is het met me eens, maar ik zeg altijd dat je naar buiten moet gaan trippen. Zoek een plek waar je vrij buiten kunt zijn zonder (al te veel) onbekende mensen tegen te komen. Als je dan ook nog een plek hebt waar je makkelijk naar binnen kunt om te schuilen / eten / drinken etc. dan is het helemaal perfect. Klik om te vergroten... Het klinkt of is eigenlijk best zielig maar ik heb juist niemand daarom doe ik het alleen. Dit heeft allerlei redenen. Maar ik had wel iemand die nu helemaal niks meer met drank en drugs te maken wil hebben dus dat is ook geen optie meer. Vandaar dat ik het beste probeer te maken met wat ik heb. Door bijv een niet sterke truffel te nemen ipv de sterkste die er is XD. En dan opbouwen tot ik een ervare tripper ben. Om nu al op te geven zou ik zonde vinden"
"Jullie hebben gelijk ik vind het op een of andere manier alleen moeilijk om het ook toe te passen :/ Het ding is ook dat ik niet weet wat ik met die inzichten kan doen."
"Hallo allemaal, Ik wou even een update geven. De gevoelens die ik beschreef zijn direct na die trip beschreven en daarom ook wel heftig(sombere momentopname). Ik voel me inmiddels alweer veel beter en sterker in mijn schoenen. Heb gelukkig totaal geen angstgevoelens meer. Door me werk en tijdelijke leefomstandigheden ben ik wel gestresst en soms ook somber. De oorzaak hoop ik weg te kunnen nemen zodat dit ook stabiliseert. Toevallig ben ik vandaag erachter gekomen wat de "echte" oorzaak was van mijn badtrip. Ik heb prediabetes en mogelijk heb ik ook diabetes(wordt nog onderzocht). Vandaag had ik weer eens last van een hypo waardoor ik me heel hongerig voel en ik wat druk rondom me hart ervaar, ik me ook heel zwak voel en ademhalen een stuk meer moeite kost. Toen schoot het mij ineens te binnen! Ik voelde de spanning weer in me buik tijdens de hypo en t gevoel in me armen en toen sloeg t door dit had ik toen ook! Dit is de oorzaak geweest van mijn bad trip die dag. Ik was helemaal niet bang toen ik de truffels nam ik was juist op me gemak alleen kreeg ik toen een hypo zonder dat ik me daar helemaal van bewust was. Door de effecten die zo een hypo met zich meebrengen sloeg de paniek door, belde ik 112 en vertelde ik ook dat ik moeilijk adem kan halen en voor het bellen herriner ik me nog dat ik snel wat aan het eten was. Als ik nuchter al nerveus wordt van zo een hypo en wat het met zich mee brengt dan voel ik dit 1000x erger met truffels op. Na het eten kost het ongeveer een half uur a drie kwartier tot dit effect afneemt. Maar de tijdsbeleving tijdens het trippen is anders en doordat ik de hypo zo erg ervaren heb is de trip uiteindelijk geëscaleerd waardoor ik dacht dat er iets goed mis was en ik bang werd. Ik had 6 uurtjes niet gegeten en iemand zoals ik met hoogstwaarschijnlijk diabetes heeft na zo lang niks nemen en daarvoor wel eten een grotere kans op een hypo met de gevolgen die daarbij komen kijken. Mochten jullie tips voor me hebben over hoe ik hiermee om kan gaan dan hoor ik die uiteraard graag!"
"acht.zes zei: Zou je niet eerst even wachten met conclusies tot je de uitslagen van het onderzoek hebt? Je beschrijft een en ander totaal anders dan in je openingspost in ieder geval. Klik om te vergroten... Ja, uit het 1e onderzoek wat geen diabetes onderzoek was bleek uit de glucosewaarde al dat ik prediabetes ben en hoogstwaarschijnlijk diabetes heb. Het zit ook in de familie er komen er steeds meer bij in de famillie dus ik vrees het ergste. Los daarvan heb ik in het dagelijkse leven bijna dagelijks een dergelijke hypo aanval dus los van of het diabetes is of niet er is iets mis. Je hebt wel gelijk over het anders beschrijven maar dat komt omdat ik nu besef dat de symptomen die ik toen had overeenkomen met wat ik vandaag weer had en dit tot angst en paniek leidde door de invloed van truffels. In mijn eerste post kun je lezen dat ik tot 21.45 - 22.00 nergens last van had maar daarna kreeg ik ademhalingsproblemen wat tot paniek heeft gezorgd. Ik verdenk de hypo omdat ik daarna ook wat kipnuggets ging eten zonder dat ik wist dat ik dit echt wou gaan eten toen. Ik herken een aantal van de gevoelens die ik toen had maar dan in veel mindere mate omdat ik nu niet onder invloed ben."