Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, Samen met mijn partner gebruik ik iedere dag speed. Mijn partner injecteert het, ik snuif het. Nooit heb ik het geïnjecteerd. Ik ben er bang van en vind het enorm vies. We willen al maanden met twee volledig mee stoppen. We zijn daarvoor al wel eens samen een paar keer kunnen stoppen voor een paar maanden en uiteindelijk weer begonnen. Mijn partner kent geen 1 persoon dat geen drugs gebruikt. Als we nog maar ergens komen, is hij meteen verkocht. Zodra hij er mee thuis komt, hang ik er mee aan. Ofwel is het het gebruiken van speed ofwel is het terug wennen aan thuis komen van het werk eten maken, zeteltje in en TV op. Dat klinkt saai. Maar vroeger kon ik daar echt van genieten. Van een filmpje kijken. Momenteel met iedere dag te gebruiken, merk ik dat er meer en meer afstand tussen mij en men partner komt. Iedere dag hebben wij discussies over de onozelste dingen dat uiteindelijk eindigt in ruzie. Nuchter waren we zo gelukkig. Nu verstaan we mekaar niet, we kunnen geen gesprek met elkaar voeren zonder dat die uitdraait in ruzie. Als ik iets van kritiek geef aan hem, dan gaat hij meteen in de tegenaanval. Ik word hier zo moe van. Door al die discussies en ruzies blijf je gewoon opnieuw die rommel gaan halen. Hij heeft ook zoveel tegen mij gelogen over de hoeveelheid speed dat hij iedere dag ging halen met als gevolg dat ik zo achterdochtig word en alles begin af te zoeken. Eerlijk niet omwille dat ik het moet vinden voor te gebruiken. Gewoon om hem en mezelf nog eens te doen bewijzen dat ik niet zot of achterlijk ben. Lang heb ik aan mezelf liggen twijfelen en gedacht dat het wel aan mij zou liggen. Maar iedere keer dat ik zo'n gevoel krijg dat hij iets verzwijgt of achterhoudt, heb ik telkens gelijk. Hoe kunnen we in godsnaam samen afkicken zonder ruzie met als gevolg opnieuw te gaan gebruiken? Ik ben dit leven kotsbeu. Maar zie hem zo graag. Mijn grenzen zijn al lang overschreven. Dan nog luistert hij niet of boeit het hem niet tot ik op het punt sta met mijn koffers dan gaat hem zogezegd met me mee stoppen. Yeah right.. ik geloof het gewoon niet meer ookal hoop ik nog zo hard dat we hier met twee uitkomen. 🤞😔"