Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Begint nu stilaan steeds meer bruin te worden, ik zal in de loop van de week weer eens een foto van de dames maken. Bedankt voor de tips!"
"Hallo! Na bij een vriend van ons eens met een vaporizer wiet te hebben gebruikt heb ik besloten om zelf te proberen wat te kweken. Mijn reden om dit te gaan doen is een medische reden. Ik heb MS en heb gemerkt dat mijn pijn, spasmen en vermoeidheid aanzienlijk verbeteren nadat ik de vaporizer heb gebruikt. Ik ben dus nog een onzettend groentje wat kweken betreft, so bare with me: Ik post hierbij een tweetal foto's, een totaal overzicht van de drie planten zoals ze er nu staan. Deze zijn in de eerste week van juni ontkiemt, ik heb verder helemaal niets gebruikt. Toen ze een week of vier oud waren zijn ze naar buiten gegaan. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } De tweede foto betreft een van de knoppen. Nu de vraag en jullie weten die waarschijnlijk al: Zijn ze oogstrijp? Ik heb gelezen over verschillende stadia van bloeien die verschillende uitwerkingsvormen hebben. Gelet op bovenstaande vraag ik me af of ik voor 'high' of 'stoned' moet gaan. Ik weet wel dat qua pijnbestrijding geld, des te meer THC des te beter. En: Onderin zijn kleinere knoppen die nog lang niet zover zijn als bovenin. Kan ik alleen de bovenste oogsten en de onderste laten groeien? Alvast bedankt voor jullie geduld en tips!"
"25 keer bekeken en niemand die de moeite neemt om te reageren?"
"Sinds een week of twee. Ik ga nu iedere dag kijken en ik zie de toppen per dag dikker worden, zie ook meer bruine draadjes. Ik neem aan dat ik moet wachten tot meer dan de helft bruin is?"
"Haha, morgen, promise!"
"Werd iets later maar daar zijn ze dan!"
"Jaaaa! Afgelopen zondag een week geleden geoogst. Hangt nu te drogen en gaat super-goed! De volgende twee puppies staan alweer in de bak. Foto's volgen nog, morgen kijken voor een vaporizer..."
"Oke, thanks voor de reactie en het compliment!!"