Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb deze maand voor het eerst sos gedaan (ik ben op dit moment 19 jaar, beetje jong misschien). Nu lees ik overal wel dat het enorm slecht is. Opzich is dit niet nieuw voor mij maar ik vroeg me toch af hoe groot de kans is op bijvoorbeeld hartklachten of zelfs een hersenbloeding doordat je bloed kan gaan klonteren. Ik ben niet van plan het vaker dan 1 keer in de 3 maand te gaan gebruiken, en als ik het gebruik niet meer dan 1 gram. Is de kans dan groot dat ik er last van ga krijgen?"
"Hallo, Ik heb laatst voor het eerst truffels gedaan en heb vlak daarna een trip report geschreven om de avond nog eens te kunnen herbeleven in mijn hoofd en omdat ik mij verveelde.. Ik heb hem al op een ander forum gedeelt maar dit leek mij toch wel dé plek om er over te kunnen praten met 'kenners'. Ik zou al in het begin van de vakantie gaan truffelen met wat vrienden. Het zou de eerste keer worden voor ons allemaal. De eerste poging mislukte alleen aangezien de enige smartshop die nog open zou moeten zijn gewoon gesloten bleek te zijn. Helaas kon ik de dag daar op niet maar dat weerhield mijn vrienden er niet van om het uit te stellen. Ze hadden mooie verhalen over de trip die ze zonder mij beleefd hadden en dit maakte mij alleen nog maar nieuwschieriger natuurlijk (ookal heb ik altijd wel een soort angst om controle te verliezen en bad te gaan). In elk geval was de volgende trip dag alweer gepland en het zou bij mij thuis plaatsvinden. Ik woon nog niet erg lang in dit huis en de enige plek waar ik mij echt fijn voel is op mijn kamer (en dit heb ik gemerkt tijdens de trip). De truffels waren gekocht, wierook aan en Ravi Shankar op de achtergrond. Van mij mocht het feest beginnen ondanks dat ik toch wel erg zenuwachtig was. De truffels heb ik gewoon naturel gegeten omdat ik natuurlijk wel eerst wou proeven hoe die dingen van zichzelf smaken. Niet eens zo slecht eigenlijk. Natte hazelnoot met een zure smaak achter de kiezen na een aantal happen te hebben genomen. 7 gram is er uiteindelijk in gegaan. Het was een lange tijd rustig voordat het eenmaal begon in te werken. Het effect verbaasde me in eerste instantie, het komt erg rustig op en is vooral lichamelijk in het begin. We begonnen te lachen en het leek even alsof iedereen gewoon erg stoned was. Tot het moment kwam dat ik de been van een vriend van mij naast me voelde liggen. Ik dacht dat het een houten stok was. Dit voelde enorm raar en ik snapte het niet helemaal waardoor ik in een enorme slappe lach terecht kwam. De rest waren nu ook aan het trippen. Alles was opeens anders, lichten leken veel kleurrijker en 'voller' en alle kussens en lakens in mijn kamer waren enorm zacht. Ik pakte mijn kussen en begon het te knuffelen. Ik voelde een intense liefde voor mijn mooie zachte kussen die inmiddels aanvoelde als een groot zacht stuk klei. Ik voelde me een gelukkig klein kind. Mijn kamer was niet meer te herkennen.. het leek net alsof ik in een IKEA show woonkamer zat. Mijn kamer is trouwens erg afgelegen van de rest van het huis, wat erg fijn is want zo kunnen de buren niet zomaar komen storen. Ik wou dan ook absoluut niet naar beneden de woonkamer in want dan zou ik de deur open moeten doen als iemand aan zou bellen. Maar goed.. mijn vrienden die inmiddels niet meer te stoppen waren en nergens meer naar luisterde wat ik zei wouden erg graag naar beneden.. We moesten en zouden in de woonkamer gaan zitten. Het was donker en koud beneden. De muren leken ineens enorm glad. Gladder dan normale muren kunnen zijn. Ook was elk kleine scheurtje ineens enorm duidelijk zichtbaar. Er hing ook een schilderij op een plek waarvan ik zeker wist dat er voorheen geen schilderij hing. Ik keek opzij en daar hing precies hetzelfde schilderij nog eens! (Het schilderij hangt er in werkelijkheid wel maar lijkt helemaal niet op het schilderij er naast) Ik snapte er langzamerhand helemaal niks meer van. Ik was ondertussen enorm bang dat de buren zouden aanbellen voor het pakketje dat op tafel lag. Ik deed dan ook zo snel mogelijk de gordijnen dicht zodat ze niet zouden zien dat ik en mijn vrienden thuis waren. Ik vroeg mijn vrienden om weer naar mijn kamer te gaan maar niemand luisterde. En toen kwam het moment waar ik al die tijd zo bang voor was.. De bel ging. Er leek een schok in iedereen om te gaan en er kwam een enorm afgrijselijk gevoel in mij op. Het voelde alsof er een monster voor de deur stond en ik wist niet hoe snel ik iedereen weer naar mijn kamer moest leiden. Deze keer was iedereen het er wel een soort mee eens dat we toch maar beter naar boven konden gaan. Mijn kamer leek nu alweer zo anders dan normaal. Zo klein maar toch zo groot. Het werd weer gezellig en ik begon me langzamerhand weer enorm blij te voelen. We hebben the Yellow Submarine gekeken en ik ging er volledig in op zoals een kind dat ook kan. Dingen opzoeken op de pc is trouwens enorm vaag want alle letters lijken te bewegen en er kommen allerlei kleuren van het beeldscherm af die je nornaal niet ziet. Alsof alle kleuren die in wit voorkomen ineens zichtbaar worden. De film was afgelopen en nu was het tijd voor een natuur film. Ik pakte de dvd en wou hem in de computer stoppen maar het was een veel beter idee om hem gewoon maar vast te houden. Wat was dat ding énorm plat zeg. Zo iets plats had iknog nooit gevoeld en de anderen waren het met mij eens. Wat een enorm plat ding is zo'n dvd. Zo gingen er talloze dingen rond die gevoeld moesten worden. De aap gemaakt van cocosnoot was alleen eng dus die hebben we maar met zijn rug naar ons toe gedraaid. Uiteindelijk besloten we maar naar buiten te gaan om nog even van de natuur te kunnen genieten voordat het donker werd. Maar nu moesten we wel weer langs mijn woonkamer die nu een erg duister gevoel bij mij opwekte. Ik had het idee dat het een kamer was uit het spel 'amnesia the dark descent'. Horror dus. Op weg naar de voordeur kwam ik mijn kat tegen. Dit was de eerste keer dat ik écht een beetje angstig werd. Mijn kat leek mij met afgunst aan te kijken en ik had het idee dat ik in haar ogen iets kon zien als 'wat heb je nou weer voor rare dingen genomen sukkel'. Ze wou niks meer met mij te maken hebben en liep bij mij weg. Dit voelde op één of andere manier heel naar en ineens leek het huis veel groter te zijn dan anders.. veel donkerder ook. Ik besloot zo snel mogelijk van deze duistere plek te ontsnappen. Eenmaal buiten ging het wel weer en werd ik langzaam weer vrolijker. Nu kwam het volgende obstakel, mensen op straat ontwijken. We besloten naar een toren te lopen die dichtbij in het bos staat. Het is een nieuwbouw toren die enorm groot en futuristisch oogt. Op weg naar de toren zagen we allerlei bloemen die licht leken te geven. Alle bloemen leken zo mooi totdat een vriend van me een gele bloem zag. ''Geel is kut'' zei hij nadat hij snel weer door liep. Vervolgens kwamen we in het bos uit. Hier zaten een aantal mensen om een kampvuurtje met een huilende baby (huilende baby + donker bos.. niet erg fijn). Toch was het niet vreemd genoeg niet eng. We besloten het pad te verlaten en ons te mengen met de natuur. We kropen op handen en voeten onder het bladerdek door waar talloze tunnels van takken schenen te zijn. Het was een waar sprookjesbos! We besloten maar weer opweg naar huis te gaan. Eenmaal weer op het asfalt aangekomen had ik een vreemde mind fuck. Ik dacht eerst dat ik op asfalt liep maar dit was helemaal niet zo.. ik liep gewoon op een modderpad. Wat grappig hoe die truffels werken. Maar wacht.. het was helemaal geen modderweg het was toch gewoon asfalt.. Ik wist niet wat ik moest geloven dus ben maar met mijn handen over de straat gaan aaien. Het bleek toch wel asfalt te zijn. Uiteindelijk kwamen we weer thuis en hebben we filmpjes op youtube gekeken. Nu merkte ik duidelijk dat ik mentaal som weer volledig nuchter leek te zijn. Na ongeveer twee uur was ik volledig nuchter zonder het terug keren van het toch wel onbeschrijvelijke gevoel van trippen. Lichamelijk was ik nog erg mellow. Ik heb uiteindelijk een tostie gemaakt, ben naar boven gegaan en ging lekker slapen."
"Ik heb diazepam van een vriend gekregen (staat niet op hoe zwaar). Het leek me wel eens leuk om te proberen. Ik weet alleen niet of het verstandig is om deze te nemen aangezien de houdbaarheid tot 2013 ging. Weet iemand of diazepam na verloop van tijd zwaar toxisch ofzo kan worden? Of is het gewoon veilig om het te proberen?"
"Wie heeft hier ervaring met opium? Ik gebruik heel af en toe een pilletje of wat pep bij een feestje maar doe dit maar heel weinig. Ik ben wel benieuwd altijd naar drugs die in de natuur groeien (noem paddo's, wiet of kratom) en was benieuwd of opium roken misschien een keer de moeite waard is aangezien je het zelf kan groeien in je tuin. Echter ben ik me al te goed bewust van het feit dat van opium heroine wordt gemaakt en dit vind ik (gevoelsmatig) veel te ver gaan. Mijn vraag is dus of opium wel recreatief gebruikt kan worden als experimentje en hoe schadelijk het is vergeleken bijvoorbeeld xtc of pep? Aan de ene kant spreekt het me dus aan doordat je het makkelijk kan groeien maar het feit dat het zo verslavend kan zijn en zelfs dodelijke gevolgen kan hebben schrikt mij dan weer af. Ik weet dat je ook dood kan gaan van teveel speed maar de link met heroine blijft in mijn hoofd rond spoken waardoor ik niet zeker weet of het wel zo'n goed plan is."
"Tijdloos zei: Ik zou zeggen als je heroïne te ver vind gaan, ook opium een no go is. Het is afgerond net zo verslavend. Heb geen ervaring met ruwe opium zoals jij wilt, enige wat ik weet : kost behoorlijk wat tijd voor de cactus rijp is. Had zelf gewoon een bal opium toen. Na een week lang af en toe proberen nooit meer gedaan. Vond het persoonlijk te veel op heroïne lijken, kwa verslaving en werking. Hopelijk neem je dit mee in je besluit. Ook een nadeel is dat je bijna zeker ziek zult worden de eerste keer of keren. Be safe! Klik om te vergroten... Ja ik vind heroine gevoelsmatig gewoon echt te ver gaan. Het leek me alleen minder erg om zelf wat papaver planten in de lente te kweken en vervolgens het melksap er van te roken aangezien dit niet chemisch bewerkt is tot heroine. Maar blijkbaar is dit eigenlijk net zo 'slecht' als heroine? Verslavingen ben ik zover ik weet niet heel gevoelig voor. Nog nooit heb ik de behoefte gehad om drugs te gebruiken zonder dat hier een bepaalde aanleiding voor is (bewust experimenteren of feestjes)."
"Hallo, Ik voel sinds gister voor het eerst iets van kratom. Wel eens eerder gekocht van kraatje.nl maar niks van gemerkt destijds. Gister voelde het echter best aangenaam, en zelfs vanochtend toen het donker was, het regende en ik in de trein van Groningen naar Den Haag moest, voelde ik mij bijzonder goed gehumeurd en misschien nog zelfs wel lichtelijk mellow. Ik heb ongeveer anderhalf uur geleden weer kratom genomen, dit keer meer dan gister en het voelt nu echt enorm relaxed (vaag in het hoofd maar wel vrolijk). Ongeveer een volle eetlepel maeng da. Nu vroeg ik mij af of het veel zin heeft bij kratom om bij te nemen om het effect te versterken/verlengen? Of werkt dit alleen maar op de maag?"
"Fool zei: Er zit wel een bepaalde "high-grens" aan kratom waarna enkel de bij-effecten nog toenemen, het is echter lastig te zeggen of je daar al aanzit. In de regel zal het herdoseren wel minder effectief zijn dan de initiële dosering en je ervaring wel langer laten duren. Hieruit zul je je eigen afweging maar moeten maken. Zie ook dit topic: https://www.drugs-forum.com/forum/showt ... m+redosing Klik om te vergroten... Ik denk dat ik het hier dan maar bij houd Heb dan namelijk niet het idee dat kratom nog veel zwaarder zou kunnen werken aangezien het toch een vrij milde plant is volgens velen. Het effect is nu eigenlijk al wel heftiger dan ik had verwacht, ook al is het niet heel heftig en zou ik willen dat de piek gewoon 6 uur lang aanhoudt haha. Fijn spul is het."