Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKratom (bijnemen?)

Kratom (bijnemen?)

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Y
Yakisob4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Ik voel sinds gister voor het eerst iets van kratom.
Wel eens eerder gekocht van kraatje.nl maar niks van gemerkt destijds.
Gister voelde het echter best aangenaam, en zelfs vanochtend toen het donker was, het regende en ik in de trein van Groningen naar Den Haag moest, voelde ik mij bijzonder goed gehumeurd en misschien nog zelfs wel lichtelijk mellow.
Ik heb ongeveer anderhalf uur geleden weer kratom genomen, dit keer meer dan gister en het voelt nu echt enorm relaxed (vaag in het hoofd maar wel vrolijk). Ongeveer een volle eetlepel maeng da.
Nu vroeg ik mij af of het veel zin heeft bij kratom om bij te nemen om het effect te versterken/verlengen?
Of werkt dit alleen maar op de maag?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er zit wel een bepaalde "high-grens" aan kratom waarna enkel de bij-effecten nog toenemen, het is echter lastig te zeggen of je daar al aanzit. In de regel zal het herdoseren wel minder effectief zijn dan de initiële dosering en je ervaring wel langer laten duren. Hieruit zul je je eigen afweging maar moeten maken. :wink:

Zie ook dit topic: https://www.drugs-forum.com/forum/showt ... m+redosing
Y
Yakisob4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
Er zit wel een bepaalde "high-grens" aan kratom waarna enkel de bij-effecten nog toenemen, het is echter lastig te zeggen of je daar al aanzit. In de regel zal het herdoseren wel minder effectief zijn dan de initiële dosering en je ervaring wel langer laten duren. Hieruit zul je je eigen afweging maar moeten maken. :wink:

Zie ook dit topic: https://www.drugs-forum.com/forum/showt ... m+redosing
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik het hier dan maar bij houd :)
Heb dan namelijk niet het idee dat kratom nog veel zwaarder zou kunnen werken aangezien het toch een vrij milde plant is volgens velen.
Het effect is nu eigenlijk al wel heftiger dan ik had verwacht, ook al is het niet heel heftig en zou ik willen dat de piek gewoon 6 uur lang aanhoudt haha.
Fijn spul is het.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yakisob4 zei:
Fijn spul is het.
Klik om te vergroten...
Dat is het zeker! Veel plezier nog! :hearteyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kratom is zeker fijn spul en geeft voor een gemiddelde smartshop kruid nog best een aardig effect. Bij het meeste wat ze er verkopen moet je echt zoeken naar de effecten helaas. Zo heb ik al veel oninteressante experimentjes met smartshop kruiden gehad. Bij een goede kratom dosis weet je wel zeker dat je iets gebruikt hebt. Maargoed, als je het met harddrugs gaat vergelijken is het behoorlijk mild.

Als je denkt dat het misschien nog iets sterker kan, kun je natuurlijk een volgende keer de dosis iets omhoog gooien. Het risico is alleen dat je misselijk wordt als je teveel neemt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."