Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is dus niet heel gek? Was wel een nare situatie..."
"2mg per kg lichaamsgewicht? Dan kom ik uit op 179? Dat is toch super weinig.. ik wil wel een beetje lijp worden op een een of andere duistere techno rave🚀"
"@Mindless normaal gesproken alleen op festivalletjes. Om de 2/3 maand. Laat er dus behoorlijk wat tijd tussen zitten omdat als ik het vaker doe ik niet echt meer geniet van het gevoel (tolerantie word hoger) ik doseer normaal gesproken veel lager.. verder drink ik bijna nooit alcohol en blijf ik best vaak een weekendje thuis (omdat ik weet dat ik moet herstellen) toch bedankt voor jullie reactie."
"Nee maar zit ik hier met een paar wetenschappelijke dokters te chatten of met mensen die serieus naar feestjes toe gaan?"
"Tolerantie word te hoog?"
"Blauweaap zei: Zijn tolarantie is fuckt. Het is al telaat wss hij streeft ook naar het uiterste dat gaat die nou niet meer met 1 pilleke bereiken. Klik om te vergroten... Lukt jou dat wel met 1 pilleke?"
"Natozlato zei: Je neemt een overdosis mdma en alleen daarvan word je al tering vaag, klapt er nog een 2cb achteraan + nog wat keta en komt dan hier vragen om uitleg hoe het kan dat je zo'n ervaring had? Ja sorry.. Ik heb ook wel eens wat te hoog gedoseerd en van alles gecombineerd, maar check dan VAN TEVOREN op internet of de combinatie verantwoord is. En ja, ik ga ook wel es naar tekno feestjes met een K! En ik heb ook nooit zin om een eind aan een nachtje te breien. Pas op jezelf. Lees die stickies op de subforums. Ga er niet vanuit dat je vrienden het wel weten, maar zoek zelf informatie op. Lees je in. Klik om te vergroten... Was ook benieuwd of er meer mensen waren die zoiets hebben meegemaakt😁"
"Martinus zei: Haha, Ik vraag me soms af hoe veel mensen hun lijn keta wegen. Klik om te vergroten... Niemand😝"
"benzzzy zei: 1 pilletje is gemideld al een ZEER Hoge dosis. Dus ja met 1 pilletje kom je heel heel ver. Klik om te vergroten... Ligt eraan hoeveel MG lijkt mij? Ik had de mijne laten testen en er kwam 150mg uit... ik hoor wel is mensen dat ze 320mg hebben geslikt maar ik las dat dit onmogelijk was? Of je moet een mega pil hebben"
"Hoi, ik heb redelijk veel ervaring met drugs. Ik had afgelopen weekend een techno rave met wat vrienden (een vast space groepje) Ik heb die avond 5 150mg pillen gehad. Wel veel Maar niet extreem. Later 1,5 2cb pil en sloten de avond af met behoorlijk wat keta. Ik voelde me de hele avond goed totdat ik in de keuken stond met wat vrienden en het net leek of ze ruzie met elkaar kregen (dit dacht ik echt te zien) ik kon het niet goed plaatsen omdat ik zo vaag was. De ene vriend zei ook van ja we hadden afgesproken hem te naaien en samen tegen hem te gaan. Waarop ik in mijn waan daar niet op reageerde omdat ik nooit wat overlegd had. Ik voelde me genaait en extreem raar op dat moment (een heel akelig angstig gevoel) Ik vroeg later ook aan ze hadden jullie nou wel of niet ruzie? En ze zeiden nee hoe kom je daarbij? Ik geloofde ze niet en dacht dat ze me voor de gek hielden. Later leek het net alsof ze een bepaalde scène 6x achter elkaar afspeelde (ik zag dus iets de heletijd opnieuw) ik voelde me in de maling genomen en zei tegen hun dat ze moesten stoppen mij voor de gek te houden. Zei zweerden dat ze niks deden maar ik zag serieus dat er van alles gebeurde. Andere vrienden van mij lagen al op bed en kwamen erbij omdat ze hoorde dat ik geirriteerd werd. Ze zeiden echt dat ze niks deden en keken me allemaal raar aan. Iemand vroeg wat ze precies deden maar ik kon het niet uitleggen omdat ik steeds vergat waar het over ging. Ik kwam niet uit mijn woorden. Ik wist wel wat er gebeurde maar kon het gewoon echt niet uitleggen. Toen ik ging slapen leek het net alsof mijn denkvermogen en gedachtegang instorte. Ik had het gevoel dat ik in een psychose zat omdat ik dus waanbeelden kreeg en ik mijn gedachtegang totaal niet meer onder controle had. Ik wist me ook geen houding meer te geven en wat er gebeurde was voor mijn gevoel heer erg. Iedereen die erbij was kende ik goed en gebruikte ik vaker drugs mee. Het was een vertrouwd groepje en een vertrouwde omgeving.Ff proberen te slapen en een paar uur later was ik weer bij zinnen. Ik kon gelukkig uitleggen wat er was gebeurd. Maar op het moment zelf leek het zo echt dat ik hun niet geloofde. Toen ik in bed lag besefte ik pas dat ik waarschijnlijk gewoon waanbeelden had. Ik heb vaak gecombineerd en vaak veel drugs genomen maar heb dit nog nooit meegemaakt. Iemand ervaring of uitleg? Groetjes anoniem"