Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was een beetje info aan het zoeken over Tramadol en kwam op dit forum uit. Dit jaar kreeg ik enorm last van mijn gewrichten (ik heb een aantal jaar geleden een ongeluk gehad) en sindsdien erge pijn maar het werd naarmate erger en zodoende ben ik meerdere malen naar de HA geweest, op den duur zijn er foto's gemaakt enzo. Toen kreeg ik Tramadol voorgeschreven van het ziekenhuis, en idd wat een fijn gevoel geeft het warm en een soort van vliegend gevoel, ik dronk er af en toe gewoon bij niet als verslaving maar het versterkte wel. Toen ik weer een aantal maanden verder was kreeg ik van een ander ziekenhuist te horen dat ik ermee moest stoppen, omdat het een verslafend medicijn is, ik was natuurlijk een beetje bang geworden en zonder afbouw gestopt. Dit stoppen zorgde er wel voor dat ik mijn relatie van meer dan 16 jr achter liet voor iemand anders , want ik was mezelf niet meer. En nu merk ik de gevolgen hier van. Ik wil daarom ook iedereen aanraden nooit zomaar opeens te stoppen en zeker er liever niet aan te beginnen. Ik heb enorme spijt van het stoppen als het krijgen en ik zie ook hoe makkelijk je er zo aan kan komen. Ik denk erover om een klacht te melden bij het ziekenhuis dat ze dit meteen hebben gegeven, want mijn hele leven is in 1 keer omgedraaid had ik het nooit maar gekregen dan was mijn leven zoals ik hem hebben wilt. Maar goed we kijken maar vooruit en ik wil echt iedereen dit afraden.!"