Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen hier. Heb een paar vraagjes/hypotheses. Even een klein voorgeschiedenis. Heb in het verleden af en toe paddo's, wiet, mdma en sos gebruikt, vooral voor de gezelligheid. Sowieso ben ik een klein beetje een controle freakje en doe ik enorm veel onderzoek naar het type drugs die ik evt van plan ben te ervaren. Ik besteed zelfs veel tijd om het beste van het beste vast te krijgen, te testen in testcentra etc... Nu had ik nooit gedacht dat ik ooit geïnteresseerd zou geraken in speed... maar overlaatst heb ik testen gedaan en zou ik een lichte addvorm hebben. Ook al genoeg relatin geslikt. 10mg maar. Helpt goed genoeg. Vaak wel in periodes zoals examens en opleidingen, niet op gewoon werk. Nu heb ik vorige week van een maat zomaar 5g dexamfetamine gekregen, rechtstreeks van de chemist. Om te proberen ipv relatin. Dat is best een hoeveelheidje. Gedroogd. Blijft wit, stinkt wel een klein beetje en getest op 73 % . Als testje heb ik een mini lijn om 15u genomen. Brandde een paar seconden, vies in de neus en voor de rest ok. Omdat ik dacht dat ik het niet zo erg voelde, 16u idem mini lijntje (2 cm max, mss 2.5cm op het oog) . En om 19u idem, zodat ik dacht dat ik om 2u wel in slaap vallen... niets was minder waar... om 10u s morgens had ik 3 a 4uurtjes kunnen slapen. Nu, had ik genoeg vitamine c en eiwitten tot mij genomen.. minder qua porties gegeten, maar toch tijdens iets gegeten. Geen wijde pupillen, of vervelende kaak tics... wel continue bezig, huisje gepoetst, taken uitgevoerd, spraakwatervalletje geweest, focus, de ene gedacht na de ander etc. Tegen dat het uitgewerkt was, heb ik wel wat hartkloppingen in mijn borst gevoeld. Persoonlijk denk ik dat het te veel was. Mss 50mg in totaal. Om 1u had ik 20mg diazepam genomen, werkte niet. Zelfs om 5u nogmaals 20mg... plafondstaren dus tot 10u ofzo.... ben 1m85 en niet al te slank. 115kg. Mijn vraag is... ik heb capsules liggen. Als ik die vul met dat spul ongeveer 10mg per capsule? En deze smorgens één rond 8u a 9u neem. Is dat genoeg om heel de dag energie/focus te hebben (tis niet perse om het euforisch gevoel te doen, dan neem ik me wel wat extra ofzo voor te stappen ). Kan ik dan 's avonds gewoon slapen? Wat adviseren jullie. Extra bonus is de stilling van het hongergevoel. Ben niet van plan om tijdens onder invloed te zijn om niet te eten, juist gezonder maar minder porties en het feit dat je sneller verzadigd bent... is dit eigenlijk iets alleen wat hypothetisch kan of ook praktisch? Of verklaren jullie me voor gek... ik hoorde dat het vroeger als medicijn werd voorgeschreven... en dat mensen er van afvielen. Dus een paar extra kg der af kan geen kwaad, zeker? En als je capsules slikt, is dat te zien in je speeksel? Is het ook aan te raden om een maagbeschermer ervoor te nemen of doet dat het effect teniet? Graag jullie meningen"
"Dank jullie wel alvast voor de reacties. Dan zal het alleen maar op geplande uitgaansdagen worden... dan kan ik een jaar goed mee, wss haha. Hoe dan ook... Wat is een aangeraden dosis om in de capsules te doen als ik eens wil feesten? En hoeveel capsules per dag? Nu dat jullie lezen wat voor reactie ik had op de kwaliteit die ik heb. Hopelijk met het oog een beetje te slapen. Hoe zit het trouwens met een speekseltest? Een capsule lost toch op in je maag? Is een maagbeschermer tevens aangeraden?"