Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heyheyy, Een paar weken geleden heb ik voor het eerst gesnoven. Hierna heb ik het nog een paar keer gedaan maar na de eerste keer merkte ik dat mijn neus erna bijna constant verstopt zit en ik meer snot dan normaal heb. Ook krijg ik het moeilijk eruit krijg gesnoten. Dit houdt dan ook super lang aan. Heb er al weken last van eigenlijk. Is dit normaal? En heeft iemand tips hiervoor? Heb al eens geprobeerd mijn neus uit te spoelen met een neusdouche, maar heeft niet zoveel effect gehad Groetjesss"
"Geneesmiddel zei: Je neus probeert zichzelf te beschermen/helen door meer snor aan te maken. Dat is vrij normaal, de een heeft het sneller dan de ander. Overweeg de volgende keer eens om je speed te slikken in plaats van te snuiven, veel chiller en ook beter effect als je het mij vraagt! Klik om te vergroten... Ooh zo, dankuwel! Mag ik vragen wat het verschil is? Inwerktijd is wel wat langer geloof ik he. Zat er inderdaad al over na te denken. Doe je het dan meestal in een lege capsule of in een bommetje?"