Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd feestjes gezocht?

lsd feestjes gezocht?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
Joe benaneLid
01-01-2024, 00:00
#1
weet iemand plaatsen waar ik gelijkgestemden kan tegen komen of ontmoeten?
Ik ben 26 jaar en ben al een paar jaar uit het uitgangsleven .
en ik zou op nieuw jaar nog een goed willen feesten. en nog eens goed trippen tis lang geleden en kmis toch de ervaringen en de leuke mensen die ermee om gaan ?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goa feesten zal je dat wel vinden, TeKno misschien ook nog wel een paar. Misschien is er op Ruigoord wel iets met oud en nieuw. Ff googelen naar GOA feesten met oud en nieuw. :wink:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.partyguide.be/nl/calendar/view/6570

Ga je mee? ik neem genoeg lsd mee hoor :) . Voor de rest vind je wel wat trippers op Goa/Darkpsy feestjes.

Af en toe op een Dubstep ook wel, kwam daar met een aantal vrienden en werd toch wel aangesproken door twee overmooie dames. Spijtig had ik geen LSD bij op dat moment, khad 't ze zeker gegund :rockband:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
deel je snoeppies uit dan ?
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#5
snoepjes of zegels?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog nooit snoepjes gehad, alleen maar kristal of zegels :wink:.

Maar ja tuurlijk, ik kan altijd wel een zegel missen voor mijn mede-forumgebruikers. Ik weet alleen nog niet of het een jungle gaat worden met nieuwjaar of dit vette acid techno feesje.

ACIDACIDACIDDD
J
Joe benaneLid
01-01-2024, 00:00
#7
IK KOM NOG TERUG BIJ JULLIE HOOR.1 DEZE DAGEN. IK BEN NET THUIS VAN TWERK .
EN MORGEN OOK LANG WERKEN. PFFFFF IK WIL FEESTEN GELIJK DE BEESTEN.
GREETS 2 YOU ALL. MERCIE 4 THE INFO.

:rockband: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."