Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha meteen de meest nuchtere reactie te pakken. Maar is het ook waanzin als de positieve effecten aanblijven na gebruik? Het is wellicht een inzicht verworven door drugsgebruik maar het blijft wel plakken."
"Thanks dat je alles weer netjes terug hebt gezet! Tja de scheidslijn tussen genialiteit en manie is dun, daarin heb je zeker een punt. Aangezien ik in mijn werk regelmatig in contact kom met manische patiënten durf ik te zeggen dat ik het niet ben Snap overigens wel dat het zo overkomt."
"Thnx voor reactie. Mij boven anderen stellen was zeker niet mijn intentie. Als ik het zo teruglees heb ik sommige dingen misschien niet handig geformuleerd maar dit is wel hoe ik het persoonlijk ervaar. Misschien komt het ook door mijn hoogsensitiviteit dat ik het zo ervaar, en ja dat is vastgesteld bij mij. Door jullie reacties geloof ik wel dat de keta me voor de gek houdt. Maar ik wilde dit delen omdat ik deze effecten nog niet heb zien beschreven op internet. Feit is in ieder geval dat het mij wel wat goeds brengt. Ik heb paddos gebruikt maar die werken bij mij vooral visueel en geeft niet meer inzicht. Iedereen reageert op zijn manier op drugs."
"Erg jammer dat ik zo overkom. Ik zou zeggen blame it on the keta dan, want als persoon ben ik zeker niet arrogant, tikkeltje egoistisch wel. Maar het schud me wel even wakker."
"Nogmaals jammer dat het op jou (en anderen) zo over kan komen. Een persoon kan toch extra gevoelig zijn? Dat maakt diegene toch niet beter dan een ander? Ik zoek gewoon naar een verklaring waarom het spul zo'n werking op mij heeft. Normaliter ben ik ook juist heel erg naar buiten gekeerd, en met keta draait zich dat om. Klaarblijkelijk kom ik op papier anders over dan wat ik wil zeggen, en dat is jammer maar so be it. Ik vind het overigens wel goed dat je mij even met beide benen op de grond zet. Ps: paddos doe ik niet meer en LSD is me een stap te ver qua lange werkingsduur."
"Oké mooi dan zijn we er. Thnx voor de nuchtere kijk erop."
"Klopt het is geen diagnose en in die zin ook niet officieel vastgesteld maar wel beaamd door psychiaters. Heb ik wederom ongelukkig geformuleerd. Ik zie het dus ook als een eigenschap."
"Nu je hebt uitgelegd waar de term vandaan komt snap ik je afschuw. Dan houden we het maar gewoon op extra gevoelig. Het zit mij echter niet in de weg en haal er juist positieve dingen uit. Maar we draven door op dit onderwerp. Ik zie nu in ieder geval in dat keta me inderdaad voor de gek hield. Dat maakt het effect en het gevoel van genialiteit dat het oproept er niet minder leuk om. Ik vind het fascinerend spul."
"Psilocyloner zei: Ik zou zelf toch graag wat dieper op zijn post in willen gaan omdat het geheel bij mij toch wel wat vragen oproept die mij het overdenken waard lijken. Klik om te vergroten... Chill dat je er niet zo oordelend in staat als sommige anderen en interessante visie! Mooi hoe je het 'oog voor meer detail' verklaart. Zal me toch nog iets verder verdiepen in dissociatieve vs psychedelische werkingen."
"Jmths zei: Dat was nogal onzinnig geweest want de ketamine bijbel bestaat al: https://epdf.tips/ketamine-dreams-and-realities.html Klik om te vergroten... Thnx voor deze gouden tip. De woorden 'ik heb me gigantisch verdiept in de wetenschappelijke kant' trek ik bij deze terug. Beter dan dit ga je het niet krijgen. Ik ben op een derde en kan nu mijn ervaringen beter verklaren. Deze zin verklaart bijvoorbeeld mijn opmerking over dat het leven een toneelstuk lijkt. "One of the more dramatic types of ketamine experiences involves the sudden conviction that there is nothing real except the self as a point of awareness floating forever in eternity, with no external world to return to. Life was but a dream, and this is the one reality to which the person has just awakened." Ik ga em in ieder geval helemaal uitlezen thnx!"