Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dupont zei: Jouw huisarts kan je doorverwijzen naar een diëtist, en bij morbide obesitas kan de HA wel iets voorschrijven. Maar ga het erest maar eens zelf proberen. Geen suiker in je koffie of thee, geen frisdrank en niet snoepen. Kom je al een aardig eind mee. Beetje lichaamsbeweging erbij en wat geduld en je zult gewicht verliezen. Klik om te vergroten... Ja hartelijk bedankt. Hier was ik natuurlijk zelf nooit opgekomen. Jammer dat zulk hoog gekwalificeerd commentaar niet gefilterd word. Fijn dat je de tijd neemt om een seroloeuze vraag in het belachelijke te trekken."
"Geachte mede forum gebruikers. Ik heb een vraagje aan jullie. Kan mij iemand vertellen wat de (echte) vervanger van 2-FMA is? Die minimaal over de zelfde eigenschappen beschikt. De 2-FMA is uit de roulatie vanwege de verboden ingrediënten blijkbaar. Goeie raadgevers die me uit gaan leggen " laat maar ". Ook andere goed bedoelde raad die niet mijn vraag beantwoorden verzoek ik om deze ook niet te plaatsen. Dus ik zoek een vervanger van de 2-FMA (50mgr) Alvast bedankt."
"Beste Fisherman's friend. Bedankt voor je reactie. Ik ben een heel matig gebruiker van deze producten. 1/4 Pellet / dag help me bij het hongergevoel te beperken. De leverancier waar ik het bestelde is gestopt en heeft het uit het assortiment gehaald. (Met de reden dat het verboden (sinds kort) basis stoffen zou bevatten. Vandaar mijn vraag. Mijn probleem is dat ik geen andere betrouwbare leverancier ken. Het is internet he? Zeker in deze business, concurrentie genoeg maar wat krijg je? Mocht je hier nog een tip hebben voor me, hou ik me aanbevolen. Ik weet niet of het is toegestaan op dit forum? Bedankt voor de tip mbt 3-FMA en 4-FMA. Ik kan het natuurlijk met een paar pellets proberen. Nogmaals bedankt Fijne dag verder."
"Ja ik had al zo'n vermoeden. Ik neem aan dat je een privé gebruiker bent van deze site? Ik probeerde een manier te vinden (mocht je daar überhaupt voor in zijn) hoe ik dan aan gegevens kan komen. Uiteraard buiten deze site. Een mailadres of anderszins delen is niet zo handig. Mocht je hier nog een idee over hebben en überhaupt aan mee willen werken (wat ik natuurlijk enorm op prijs zou stellen) dan hoop ik op een reactie. Anders is het idd via een testcentrum. In iedergeval hartelijk bedankt voor de informatie tot zover. Ik wens je een fijne avond en wie weet misschien tot een volgende keer Groet"
"MetalGuy zei: Jammer dat euthanasie niet in het basispakket zit... Klik om te vergroten... Mooi he ? Hoe je met weinig woorden het IQ van iemand kunt aflezen."
"Beste mede forum gebruikers. Ik ben op zoek naar een eetlustremmer. Door gebruik van medicatie ben ik aanzienlijk in gewicht aangekomen. Ik heb wat ervaring van een tijd geleden met 2-FMA maar dat is verboden en heet toch wel.ongewenste bijwerkingen. Ik zit niet te wachten op goed vertelde adviezen dat ik minder moet eten. Ik weet ook dat XTC geen absoluut verstandige keuze is. Maar het leven laat je wel vaker keuzes maken. En die moet je toch zelf maken. Dus als er iemand ismet een serieus advies zou ik dat echt waarderen. Groet."
"Dank Kordie. Ik zoek meer iets wat m'n mindset verandert dan een dieet advies. Dat schreef ik toch ook?"
"Dank je MyLittlePonyPack. Ik weet het. Maar door m'n medicijn gebruik is dit jammer genoeg ook geen optie. Ik weet ook dat xtc geen goeie oplossing is. Maar 3 kilo/week is nog erger"
"OtherShore zei: Heb je het probleem (gewichtstoename) besproken met je behandelaar? Zo ja, wat suggereert hij of zij? Klik om te vergroten... Nee ik heb dit niet besproken. Uiteindelijk zeggen de meeste hetzelfde. De middelen die wel geschikt zijn kan ik niet betalen. Saxenda bv."
"Hallo mede forumgebruikers. Ik wil een vraagje in de groep gooien Heeft iemand een suggestie mbt Chemicals die er voor zorgen dat eetbehoefte (suiker / koolhydraten) verminderen. Belangrijk is wel dat ik functioneel blijf. Ik ben heel benieuwd. Groet"