Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik nam afgelope zaterdag wat XTC, en dit was zo vet dat ik het graag wou delen. Deelnemers: jordy & ik Setting: thuis Pil: Flugel 240 mg Ik nam met een van mijn beste vrienden een pil, het was de eerste keer trippen met z'n 2tjes voor ons beide. We namen rond 00:00 een half pilletje (flugels 240 mg). We besloten wat te gaan gamen en wat muziek te luisteren. Joost nam het halfje in een keer, ik gooi mijn pilletje altijd in een glas water. We rookte ondertussen een dikke joint en waren alle twee in een goede stemming ondanks dat de dealer ons een beetje ophield. Na 30/40 minuten begon het op te komen, langzaam maar perfect. Joost wat sneller dan ik maar dat kwam door de manier van in nemen. Ik besloot op mijn XBOX 360 visuals aan te zetten (staan in je muziekplayer echt fucking vet en fucking space!!) En na 1,5 uur ging ik zo verschrikkelijk hard, mijn ogen tolde weg mijn kaken gingen alle kanten op en ik tripte als een malle, ik ging zo hard dat ik even op het balkon een peuk ging roken, ik zei mezelf dat alles goed ging en vanaf dat moment ging het ook goed. Ik had nog nooit gehallucineerd, terwijl ik vaker xtc gebruik maar die dag hallucineerde ik voor het eerst! Ik keek naar de visuals op de xbox en ik zag allemaal pokemons voorbij komen, toen ik dit tegen jordy zei begon hij ze ook te zien! Het was zo ongelooflijk trip maar we besloten niet heel de tijd naar visuals te kijken. We zijn een rondje wezen lopen rond 02:00/02:15 en tripte letterlijk op alles. Toen we weer binnen kwamen besloten we een blunt te draaien, echt een aanrader!! De mdma-feeling was nog keihard aanwezig en we besloten bij te pakken, ik heb veel hogere aantallen mdma op maar deze pillen waren echt beter dan alles wat ik ooit geslikt had. Bij het bijpakken kwamen de gewenste effecten, we waren beide heel sociaal en euforisch en we tripte volledig! We besloten een trip video te kijken "watch this if you're stoned" op youtube, fantastisch, mind blowing. Alles was perfect, de visuals, de muziek en de vibe waren allemaal perfect. We besloten alle twee een glaasje stroh rum 38 te nemen en dit was heel lekker. We hadden wat diepgaande gesprekken en speelde wat fifa. Rond 04:00 / 04:30 nam de trip af maar ook heel fijn! Al met al was dit een fantastische trip, heb de volgende dag nog gekeken op mijn xbox maar de Pokemons waren er niet meer haha! Btw: las op party flock dat meer mensen hallucineerde van deze flugels, kan zijn dat er 2CB of acid in zit?!"
"Dunnetjess33 zei: Leuk rapport op zich! Maar ik begrijp niet dat als je zoals jezelf al zegt, nog "keihard het xtc gevoel" hebt en dan toch bijpakt? Wat was er niet goed dat je dacht nog meer nodig te hebben? En een xtc pil is een xtc pil. Je gaat niet van de ene pil anders dan van de andere pil. XTC pillen bevatten MDMA, anders zijn het geen xtc pillen. Het gaat om de hoeveelheid MDMA in de pil. De dosering is erg van belang voor een fijn xtc gevoel en om hersenschade te beperken. Het beste is om 1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht te nemen. Je hebt (als je pil klopt) een dosis genomen voor iemand van ongeveer 160 kg. Hallucineren is vaak een teken van overdosering bij mdma. En ja er kan 2cb in je pil zitten, zonder testen weet je dat nooit. Waren je pillen getest? Weet je hoeveel mg er in zit? Zonder testen weet je nooit hoeveel en wat de pil precies bevat. Van hogere doseringen die je zegt normaal te gebruiken krijg je veel minder love gevoel en veel meer negatieve bijwerkingen. Plus dat hoge doseringen slecht zijn voor je (toekomstige) gezondheid. Hersenschade ga je pas over tientalle jaren merken en dan is het te laat. Ik hoop dat je je wel aan de 3 maanden regel houd, zeker als je normaal veel te veel per keer gebruikt. Gebruik met mate, bij mdma geldt zeker: less is more. Klik om te vergroten... Niet getest, heb hem bij mijn vaste dealer en tevens goede vriend gehaald, vertrouw hem omdat hij altijd eerlijk is. Dat bijpakken is idd een slechte gewoonte maar ik ervaarde geen negatieve effecten."
"Dunnetjess33 zei: Laat die dealer het testen dan? Vertrouwen is goed maar velen zeggen braaf dat het goeie sjit is maar een dealer wil verdienen. Dus pas daar mee op en test je drugs zelf ook nog. Better safe then sorry. Klik om te vergroten... Hij laat ze zelf testen, heb de papieren gezien."
"Ik ben ongeveer 7 jaar stevig verslaafd geweest aan de wiet, rookte elke dag heel de dag en er ging ongv 2/3 doorheen per dag gemiddeld. Ben nou naar een kliniek geweest om er van af te komen en ben nou 100 dagen clean. Nou is mijn vraag kan ik nog wel eens een XTC pilletje slikken op een festival of zal ik hier door keihard terug vallen?"
"Ik zou graag nog wat meer advies willen. Toen ik mijn xtc periode had slikte ik eventjes wel veel zo'n een a twee keer per maand maar dat was echt een korte periode en ben nou inmiddels op eigen houtje al een jaar gestopt. De wiet verslaving heb ik wel hulp voor gezocht omdat ik die niet zelf onder controle kon houden. Ik heb nooit echt het gevoel gehad dat ik verslaafd was aan de XTC ik was alleen in het begin wat overdonderd door het magische effect waar door ik het wat vaker wou doen maar was hier ook al snel weer op uit gekeken omdat het psychisch veel van me vraagt. Nou zou ik toch echt heel graag een pilletje willen gebruiken op het festival waar ik heen ga, maar is dit mogelijk zonder mijn herstel helemaal naar de kloten te helpen?"
"Ik heb zaterdag MDMA genomen, sliep zondag gewoon goed maar kom vanaf maandag niet meer inslaap, mijn arts zegt dat het komt omdat mijn holtes onstoken zijn en dat de pijn me wakker houd, word totaal niet serieus genomen. Ben nu al 48 uur wakker en word echt knetter gek en zelfs angstig dat ik misschien niet meer normaal in slaap kom? Kunnen jullie mij alsjeblieft advies geven? Heb een maand tussen de mdma en mijn laatste pilletje gehouden heb er wel bij gedronken, stom natuurlijk dat weet ik. Komt dit nog goed ?"