Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC tripreport

XTC tripreport

4 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laat die dealer het testen dan? Vertrouwen is goed maar velen zeggen braaf dat het goeie sjit is maar een dealer wil verdienen. Dus pas daar mee op en test je drugs zelf ook nog. Better safe then sorry.
X
XTCrowdLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dunnetjess33 zei:
Laat die dealer het testen dan? Vertrouwen is goed maar velen zeggen braaf dat het goeie sjit is maar een dealer wil verdienen. Dus pas daar mee op en test je drugs zelf ook nog. Better safe then sorry.
Klik om te vergroten...

Hij laat ze zelf testen, heb de papieren gezien.
X
XTCrowdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik nam afgelope zaterdag wat XTC, en dit was zo vet dat ik het graag wou delen.

Deelnemers: jordy & ik
Setting: thuis
Pil: Flugel 240 mg

Ik nam met een van mijn beste vrienden een pil, het was de eerste keer trippen met z'n 2tjes voor ons beide.
We namen rond 00:00 een half pilletje (flugels 240 mg). We besloten wat te gaan gamen en wat muziek te luisteren. Joost nam het halfje in een keer, ik gooi mijn pilletje altijd in een glas water. We rookte ondertussen een dikke joint en waren alle twee in een goede stemming ondanks dat de dealer ons een beetje ophield. Na 30/40 minuten begon het op te komen, langzaam maar perfect. Joost wat sneller dan ik maar dat kwam door de manier van in nemen.

Ik besloot op mijn XBOX 360 visuals aan te zetten (staan in je muziekplayer echt fucking vet en fucking space!!) En na 1,5 uur ging ik zo verschrikkelijk hard, mijn ogen tolde weg mijn kaken gingen alle kanten op en ik tripte als een malle, ik ging zo hard dat ik even op het balkon een peuk ging roken, ik zei mezelf dat alles goed ging en vanaf dat moment ging het ook goed. Ik had nog nooit gehallucineerd, terwijl ik vaker xtc gebruik maar die dag hallucineerde ik voor het eerst! Ik keek naar de visuals op de xbox en ik zag allemaal pokemons voorbij komen, toen ik dit tegen jordy zei begon hij ze ook te zien! Het was zo ongelooflijk trip maar we besloten niet heel de tijd naar visuals te kijken.

We zijn een rondje wezen lopen rond 02:00/02:15 en tripte letterlijk op alles. Toen we weer binnen kwamen besloten we een blunt te draaien, echt een aanrader!! De mdma-feeling was nog keihard aanwezig en we besloten bij te pakken, ik heb veel hogere aantallen mdma op maar deze pillen waren echt beter dan alles wat ik ooit geslikt had. Bij het bijpakken kwamen de gewenste effecten, we waren beide heel sociaal en euforisch en we tripte volledig!

We besloten een trip video te kijken "watch this if you're stoned" op youtube, fantastisch, mind blowing. Alles was perfect, de visuals, de muziek en de vibe waren allemaal perfect. We besloten alle twee een glaasje stroh rum 38 te nemen en dit was heel lekker. We hadden wat diepgaande gesprekken en speelde wat fifa.

Rond 04:00 / 04:30 nam de trip af maar ook heel fijn! Al met al was dit een fantastische trip, heb de volgende dag nog gekeken op mijn xbox maar de Pokemons waren er niet meer haha!

Btw: las op party flock dat meer mensen hallucineerde van deze flugels, kan zijn dat er 2CB of acid in zit?!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk rapport op zich! Maar ik begrijp niet dat als je zoals jezelf al zegt, nog "keihard het xtc gevoel" hebt en dan toch bijpakt? Wat was er niet goed dat je dacht nog meer nodig te hebben?

En een xtc pil is een xtc pil. Je gaat niet van de ene pil anders dan van de andere pil. XTC pillen bevatten MDMA, anders zijn het geen xtc pillen. Het gaat om de hoeveelheid MDMA in de pil. De dosering is erg van belang voor een fijn xtc gevoel en om hersenschade te beperken. Het beste is om 1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht te nemen. Je hebt (als je pil klopt) een dosis genomen voor iemand van ongeveer 160 kg. Hallucineren is vaak een teken van overdosering bij mdma. En ja er kan 2cb in je pil zitten, zonder testen weet je dat nooit.

Waren je pillen getest? Weet je hoeveel mg er in zit? Zonder testen weet je nooit hoeveel en wat de pil precies bevat.
Van hogere doseringen die je zegt normaal te gebruiken krijg je veel minder love gevoel en veel meer negatieve bijwerkingen. Plus dat hoge doseringen slecht zijn voor je (toekomstige) gezondheid. Hersenschade ga je pas over tientalle jaren merken en dan is het te laat.
Ik hoop dat je je wel aan de 3 maanden regel houd, zeker als je normaal veel te veel per keer gebruikt. Gebruik met mate, bij mdma geldt zeker: less is more.
X
XTCrowdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dunnetjess33 zei:
Leuk rapport op zich! Maar ik begrijp niet dat als je zoals jezelf al zegt, nog "keihard het xtc gevoel" hebt en dan toch bijpakt? Wat was er niet goed dat je dacht nog meer nodig te hebben?

En een xtc pil is een xtc pil. Je gaat niet van de ene pil anders dan van de andere pil. XTC pillen bevatten MDMA, anders zijn het geen xtc pillen. Het gaat om de hoeveelheid MDMA in de pil. De dosering is erg van belang voor een fijn xtc gevoel en om hersenschade te beperken. Het beste is om 1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht te nemen. Je hebt (als je pil klopt) een dosis genomen voor iemand van ongeveer 160 kg. Hallucineren is vaak een teken van overdosering bij mdma. En ja er kan 2cb in je pil zitten, zonder testen weet je dat nooit.

Waren je pillen getest? Weet je hoeveel mg er in zit? Zonder testen weet je nooit hoeveel en wat de pil precies bevat.
Van hogere doseringen die je zegt normaal te gebruiken krijg je veel minder love gevoel en veel meer negatieve bijwerkingen. Plus dat hoge doseringen slecht zijn voor je (toekomstige) gezondheid. Hersenschade ga je pas over tientalle jaren merken en dan is het te laat.
Ik hoop dat je je wel aan de 3 maanden regel houd, zeker als je normaal veel te veel per keer gebruikt. Gebruik met mate, bij mdma geldt zeker: less is more.
Klik om te vergroten...

Niet getest, heb hem bij mijn vaste dealer en tevens goede vriend gehaald, vertrouw hem omdat hij altijd eerlijk is. Dat bijpakken is idd een slechte gewoonte maar ik ervaarde geen negatieve effecten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."