Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb er ook last van.. ik slikte ook wekelijks 7 a 8 pillen.. tot ik een keer 15 pillen op een feest op had.. en sinds die tijd is mijn maag een beetje naar de neukerij gegaan.. als ik nog een pil slik word ik al misselijk voor ik hem in neem.. krijg kotsneigingen voor het wauze gevoel begint... word een beetje waus en als het uit gaat werken begint mijn maag alweer kut te voelen.. en de dag erna loop ik heel de dag met maagklachten rond en eten naar binne of kotsen heeft geen zin.. het blijft tot de dag daarna!! ik heb ook een hele leuke tijd gehad maar ik ben veelste hard van stapel gelopen.. het heeft geen zin meer.. DONT DO DRUGS!! met mate is ook onzin.. uiteindelijk kom je toch wel zover dat je naar de klote gaat.. zoals neophyte al zei.. ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe"