Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor iedereen die geprobeerd heeft om boter door zn chocolademelk te pleuren en het net zo ranzig vindt als ik: probeer de volgende keer eens om je hasj in slagroom op te lossen, dat is prima vet genoeg. Gewoon half uurtje ofzo au bain marie en dan je chocomel erbij en lekker een paar uur lang verbaasd zijn hoe je zo stoned bent geworden van dat kleine beetje hasj."