#1
Dat is noodzakelijk omdat de melk de thc anders niet opnmeemt.Maar elk recept op internet zegt dat je je melk moet opwarmen, maar hoe noodzakelijk is dit? Doet men dat enkel voor de smaak of neemt warme melk beter de thc op?
Nee dat kan niet... Denk er maar eens overna, vrijwel alle thc is al opgenomen, dus als er nog een klein beetje thc in zit is dat niet meer de moeite. En die wiet zal ook amper nog roken, aangezien het nat is geweest.En als je je wiet na het zeven uit de chocomelk terug laat drogen, kan je die wiet dan hergebruiken in een jointje om er de allerlaatste thc uit te halen?
Doei!