Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bayda zei: Heeft dit hetzelfde effect als een X snuiven? Daarmee bedoel ik niet verschil maar een snelleer werking of zijn er andere effecten?Ik weet dat het ni gemaakt is voor te snuiven maar eens mens wil soms iets anders,dus hou die praatjes voor jezelf aub Klik om te vergroten... Gedaan. Vond t niet bijzonder. Werd alleen moe en ben gaan knorren."
"Picasso zei: Hey mensen, Ik ben sinds maandag vorige week aan het afkicken van tramadol na 3 jaar deze middel gebruikt te hebben. Ik ben op een week tijd van 150mg naar 37mg gezakt. Maar ik pak het niet meer. Slapen lukt niet meer, eigenlijk niets meer. Daarom ben ik naar de huisarts geweest en die heeft me diazepam voorgeschreven. Maar is dit wel een goed idee om de diazepam erbij te pakken tegen gespannenheid, slaaploosheid, open zenuwbaan, onrustig gevoel, het niet kunnen slapen doordat ik klam sta van de stress en spanning of denken jullie dat dit meer shade zal aanrichten. Wie heeft hier eigenlijk ervaring mee? En hoe lang zal ik me zo beroerd voelen want ik pak het gewoon niet meer. Klik om te vergroten... Gebruik zelf tramadol maar dat is op zich prima af te bouwen, zonder afkickgebeuren. Hoogstens gewoon de pijn (waar t voor bedoeld is) is weer helemaal aanwezig. Als je diazepam gaat slikken, is dat wellicht prettig voor rust en spierontspanning, maar vele malen meer verslavend heb ik begrepen dan Tramadol. Ik gebruik Tramadol al jaren vanwege weke delen reuma, maar kan rustig dit een paar dagen niet gebruiken (bv ineens niets), maar dan heb ik alleen pijn. Norhing more. Pas op met de benzo."
"Picasso zei: Ik ben bang om een tramadol verslaving in te ruilen voor een benzo, en ik heb ook schrik gekregen dat ik de diazepam ga nemen om de ontwentelingsverschijnselen van de tramadol te onderdrukken maar het geen moer zal uithalen en ik helemaal van de kaart zal zijn beseffend dat ik onder hoogspanning sta. Ik heb op een week tijd misschien 20 uur geslapen in totaal en ik trek het niet meer om niet te kunnen slapen door de gespannenheid en open zenuwbaan door de afkick van de tramadol Klik om te vergroten... M Oja, en ik gebruik 350 mg al jaren. Dus er is wellicht alleen een psychische afkicktreactie."
"Belushi zei: Hallo allemaal, Ik wil met dit topic graag een stroom van replies op gang brengen van mensen die net als ik Cocaine de meest perfecte drug vinden die er bestaat. Niet alleen vraag ik me af hoeveel mensen net zo verliefd zijn op Cocaine als ik dat ben, ik vraag me ook af wat jullie er zo fantastisch aan vinden. Cocaine liefhebbers onder mekaar zeg maar! Voor mij is het vooral het euforische aspect in combinatie met een aangename energy boost die je niet opgefokt maakt zoals amfetamines dat bij mij wel doen en dat je je onaantastbaar voelt, vol zelfvertrouwen en dit alles terwijl de schade, risico's en ook hoe je erbij loopt onder invloed allemaal factoren van - in tegenstelling tot vele andere drugs met zo'n intense effecten - minieme aard zijn. Daarbij kan je bij gematigd gebruik ook nog eens beter presteren. Dit is in grote lijnen waarom ik zoveel van Cocaine houd. En jullie? Klik om te vergroten... Hey, Ik hou ervan omdat ik dan weer wat energie krijg. Helaas geen euforisch gebeuren. Aangezien ik meg iets chronisch onder de leden zit en daar weliswaar medicatie voor krijg, heb ik nog lang niet de energie die ik zou willen hebben. Al was t maar de helft van wat men normaal heeft....Dat is mijn probleem hiermee. Verder doe ik het heel af en toe. Maar dan toch pijn in de neus. Iemand andere tip dan alleen maar spoelen?"