Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTopic voor Cocaine liefhebbers!

Topic voor Cocaine liefhebbers!

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
@Sofia87


Ik heb zelf niet zo veel met coke gelukkig, vind het een beetje een commercieel en overrated ding.
Klik om te vergroten...

Och gij, kan je hier ook duimpjes omlaag geven ...? :tongueout: :tongueout:
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#2
acht.zes zei:
@Sofia87

In zes tinten nog wel. :tongueout:

:thumbsdown::thumbsdown1::thumbsdown2::thumbsdown3::thumbsdown4::thumbsdown5:
Klik om te vergroten...
Teveel keuzestress voor een zondagochtend :wink:.
M
MorenoargentinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wil niet prekerig overkomen maar het begint onschuldig, is trendy en hippe drug, geeft je een boost maar de risico's zijn enorm! Ik begon een tiental jaar geleden als weekend gebruiker, maar na een paar maand begon ik ook al in de week eens te gebruiken en binnen een jaar zat ik dagelijks te snuiven. Dat is 10 jaar later, ondanks twee langdurige opnames in gespecialiseerde instellingen en ontelbare kortere verblijven in de psychiatrie afdeling van algemene ziekenhuizen, een niet meer te overziene schuldenberg, uiteindelijk ontslag als manager bij multinational, uitgeholde ambities en levenslust en nog een hele lijst van desastreuze gevolgen nog steeds het geval.
Ik beleef er geen lol meer aan maar geraak gewoon niet uit de greep van de coke, en dat zag ik bij mijn eerste ervaringen totaal niet als risico. Ik heb dat onder controle!? Toch?!
Mijn tip voor al deze fans van cocaine. Stop nu en zie het als iets dat tof was (been there - done that) en je mag er zelfs op terugkijken met plezier maartrap niet in de val!

Damn, ik word echt oud nu :) Hoor mij hier eens bezig, ik lijk wel mijn pa.
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Belushi zei:
Ik gebruik net wel als ik me slecht voel en dan kikkert Cocaine me instant volledig op
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat als je dit bericht over een jaar of wat terugleest, je er nog steeds hetzelfde over denkt. :wanemoon:
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is het probleem inderdaad!
Ik zou het liefst ook zo vaak mogelijk snuiven, en ook vooral als ik me slecht of onzeker voel.

Gelukkig lukt het me eindelijk om er vanaf te blijven al een aantal weken maar het blijft moeilijk!
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#6
SneeuwSnuiver zei:
Dat is het probleem inderdaad!
Ik zou het liefst ook zo vaak mogelijk snuiven, en ook vooral als ik me slecht of onzeker voel.

Gelukkig lukt het me eindelijk om er vanaf te blijven al een aantal weken maar het blijft moeilijk!
Klik om te vergroten...
Blijven doorbijten!
B
BelushiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo allemaal,

Ik wil met dit topic graag een stroom van replies op gang brengen van mensen die net als ik Cocaine de meest perfecte drug vinden die er bestaat.

Niet alleen vraag ik me af hoeveel mensen net zo verliefd zijn op Cocaine als ik dat ben, ik vraag me ook af wat jullie er zo fantastisch aan vinden.

Cocaine liefhebbers onder mekaar zeg maar!

Voor mij is het vooral het euforische aspect in combinatie met een aangename energy boost die je niet opgefokt maakt zoals amfetamines dat bij mij wel doen en dat je je onaantastbaar voelt, vol zelfvertrouwen en dit alles terwijl de schade, risico's en ook hoe je erbij loopt onder invloed allemaal factoren van - in tegenstelling tot vele andere drugs met zo'n intense effecten - minieme aard zijn.

Daarbij kan je bij gematigd gebruik ook nog eens beter presteren.

Dit is in grote lijnen waarom ik zoveel van Cocaine houd.

En jullie?
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Cocaïne is ook mijn favoriete drug.

Waarom? Net zoals bij @Belushi omwille van de niet-opfokkende energy boost en je weet nog prima wat je doet.
Op mij heeft het een vrij subtiel effect, maar dat maakt coke net tot mijn ideale drug. Ook nooit last van coming down.

Wel een belangrijke kanttekening: ik wil de positieve effecten absoluut behouden, dus ik gebruik nu al jaren eens om de 3,5 - 4 maanden. Werkt prima zo.

Haal goeie kwaliteit in huis, laat het testen en wees er niet te gulzig mee. ‘t Is geen snoepgoed ...
B
BelushiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cocaine slang (vul gerust aan): Flakes, Snow, Snowflakes, Blow, C, Nose-Candy, Sos, Sosa, Yeyo, White, Whitey, The High Society Drug, Sneeuwwitje, Coke, Coca, Coco, Cola,...

Snuiven slang (vul gerust aan): Insufflating, Snorting, Sniffen, Snitsen, Stofzuigen, Koken,...

Effecten slang (vul gerust aan): Rush, Coke-Rush, Coke-High, Full Body Orgasme, Rushing, Gaan, Rushen, Kicken, Hit, Kick, Coco-Nuts,...

Gebruikers slang (vul gerust aan): Coke-Head, Snuif-Duif, Stofzuiger, Snitser, Sniffer, Chef-Coke,...

ps: ja, ik mag me ook gelukkig prijzen met de kwaliteit die ik in handen krijg, anders is het maar niets... De afwezigheid van een comedown, crash, dip,... is inderdaad een enorme pro! Ik gebruik wel iets intenser... :)
p
peter manLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik kom uit belgie en als ik cocaine gebruikt wordt ik altijd angstig en begin ik te piekeren over hoe mijn dag beter kon of hoe ik beter kan leven..
ik begin dan schuldgevoelens te krijgen en paniek tot gevolg.
ik hoor mensen zeggen dat ze zich zelfzeker voelen / zin hebben in sex / heel sociaal met hun omgeving enz enz.. en dan denk ik van wauw wat leuke ervaring dus kap ik mij een lijn en na 5minuten voel ik mij super angstig en hoop ik dat het zo snel mogelijk door is en dan als dat uitgewerkt is denk ik amai leuke sociale bedoeling hier WTF
B
BelushiLid
01-01-2024, 00:00
#11
peter man zei:
ik kom uit belgie en als ik cocaine gebruikt wordt ik altijd angstig en begin ik te piekeren over hoe mijn dag beter kon of hoe ik beter kan leven..
ik begin dan schuldgevoelens te krijgen en paniek tot gevolg.
ik hoor mensen zeggen dat ze zich zelfzeker voelen / zin hebben in sex / heel sociaal met hun omgeving enz enz.. en dan denk ik van wauw wat leuke ervaring dus kap ik mij een lijn en na 5minuten voel ik mij super angstig en hoop ik dat het zo snel mogelijk door is en dan als dat uitgewerkt is denk ik amai leuke sociale bedoeling hier WTF
Klik om te vergroten...

Ik gebruik net wel als ik me slecht voel en dan kikkert Cocaine me instant volledig op... Ofwel ligt het aan je spul, ofwel ben je gewoon niet gemaakt voor uppers, of meer waarschijnlijk: een combinatie van beiden. Je reactie is wel heel extreem... Ik zou maar ver weg blijven van drugs als ik jou was!
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Oei, zo’n effect had ik nog nooit bij cocaïne.

Laat je het testen?

Ben je dan al in een pieker stemming als je gebruikt?
Ik vermijd drugs als ik niet goed in m’n vel zit.
P
PiraatPandaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Belushi zei:
Cocaine slang (vul gerust aan): Flakes, Snow, Snowflakes, Blow, C, Nose-Candy, Sos, Sosa, Yeyo, White, Whitey, The High Society Drug, Sneeuwwitje, Coke, Coca, Coco, Cola,...

Snuiven slang (vul gerust aan): Insufflating, Snorting, Sniffen, Snitsen, Stofzuigen, Koken,...

Effecten slang (vul gerust aan): Rush, Coke-Rush, Coke-High, Full Body Orgasme, Rushing, Gaan, Rushen, Kicken, Hit, Kick, Coco-Nuts,...

Gebruikers slang (vul gerust aan): Coke-Head, Snuif-Duif, Stofzuiger, Snitser, Sniffer, Chef-Coke,...

ps: ja, ik mag me ook gelukkig prijzen met de kwaliteit die ik in handen krijg, anders is het maar niets... De afwezigheid van een comedown, crash, dip,... is inderdaad een enorme pro! Ik gebruik wel iets intenser... :)
Klik om te vergroten...

Het lijkt erop dat je jouw post zo goed mogelijk vindbaar wil maken in google. Laat me eens raden naar je intenties :nerd::joycat:
W
WomanwhoknowsshitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Belushi zei:
Hallo allemaal,

Ik wil met dit topic graag een stroom van replies op gang brengen van mensen die net als ik Cocaine de meest perfecte drug vinden die er bestaat.

Niet alleen vraag ik me af hoeveel mensen net zo verliefd zijn op Cocaine als ik dat ben, ik vraag me ook af wat jullie er zo fantastisch aan vinden.

Cocaine liefhebbers onder mekaar zeg maar!

Voor mij is het vooral het euforische aspect in combinatie met een aangename energy boost die je niet opgefokt maakt zoals amfetamines dat bij mij wel doen en dat je je onaantastbaar voelt, vol zelfvertrouwen en dit alles terwijl de schade, risico's en ook hoe je erbij loopt onder invloed allemaal factoren van - in tegenstelling tot vele andere drugs met zo'n intense effecten - minieme aard zijn.

Daarbij kan je bij gematigd gebruik ook nog eens beter presteren.

Dit is in grote lijnen waarom ik zoveel van Cocaine houd.

En jullie?
Klik om te vergroten...


Hey,

Ik hou ervan omdat ik dan weer wat energie krijg. Helaas geen euforisch gebeuren. Aangezien ik meg iets chronisch onder de leden zit en daar weliswaar medicatie voor krijg, heb ik nog lang niet de energie die ik zou willen hebben. Al was t maar de helft van wat men normaal heeft....Dat is mijn probleem hiermee. Verder doe ik het heel af en toe. Maar dan toch pijn in de neus. Iemand andere tip dan alleen maar spoelen?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Womanwhoknowsshit zei:
Verder doe ik het heel af en toe. Maar dan toch pijn in de neus. Iemand andere tip dan alleen maar spoelen?
Klik om te vergroten...

Zoek naar betere kwaliteit.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
Zoek naar betere kwaliteit.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, goeie kwaliteit Coke is net zacht om te snuiven en geeft geen neusklachten.
Ti amo Coca!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@Sofia87
dat is ook mijn ervaring.

Ik heb zelf niet zo veel met coke gelukkig, vind het een beetje een commercieel en overrated ding.

Toch wou ik vorige week een beetje in huis halen voor de comedown van het feestje vrijdagnacht, maar degene die dat voor mij haalt heeft uit zelfbescherming al zijn telefoonnummers weggegooid. :joycat:

Eigenlijk ook maar beter. Heb het niet gemist, en scheelt me weer wat geld. :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sofia87 zei:
Inderdaad, goeie kwaliteit Coke is net zacht om te snuiven en geeft geen neusklachten.
Ti amo Coca!
Klik om te vergroten...

Is volgens mij niet zo zwart-wit. Ik kreeg een bloedneus tijdens mijn eerste keer coke, spul was getest op 71% - geen noemenswaardige versnijdingsmiddelen gemeld door het testcentrum. Geen pijn weliswaar, voelde er verder niks van, maar toch wel een serieuze bloedneus.

Ik vind coke (met de beperkte ervaring die ik er tot nu toe mee heb) wel een stuk makkelijker snuifbaar dan speed, minder vies en minder irriterend/pijnlijk, maar op lange termijn is het allemaal geen pretje voor je neus natuurlijk. De gemiddelde langdurige-cokegebruiker-neus wint over het algemeen ook geen schoonheidsprijs lijkt me.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Womanwhoknowsshit zei:
Hey,

Ik hou ervan omdat ik dan weer wat energie krijg. Helaas geen euforisch gebeuren. Aangezien ik meg iets chronisch onder de leden zit en daar weliswaar medicatie voor krijg, heb ik nog lang niet de energie die ik zou willen hebben. Al was t maar de helft van wat men normaal heeft....Dat is mijn probleem hiermee. Verder doe ik het heel af en toe. Maar dan toch pijn in de neus. Iemand andere tip dan alleen maar spoelen?
Klik om te vergroten...

Zeker als je maar af en toe gebruikt, is het meer dan de moeite waard om op zoek te gaan naar goede kwaliteit. En, uiteraard ben ik niet op de hoogte van jouw medische situatie, het zou best kunnen dat je dan meer dat euforische effect krijgt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Just curious trouwens: zijn er hier meer mensen die coke naar wasabi vinden smaken/ruiken in je neus? :yum:

Het ligt misschien aan de coke die ik had maar ik kon de associatie met wasabi (vermengd met een vleugje kerosine-aroma) echt niet negeren.

Gelukkig ben ik wel een wasabifan, dus ik kon dit een stuk beter waarderen dan de muffe beschimmelde-sigarettenpeukengeur van speed. :’)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."