#1
@Sofia87
Ik heb zelf niet zo veel met coke gelukkig, vind het een beetje een commercieel en overrated ding.
Och gij, kan je hier ook duimpjes omlaag geven ...?
@Sofia87
Ik heb zelf niet zo veel met coke gelukkig, vind het een beetje een commercieel en overrated ding.
Teveel keuzestress voor een zondagochtend
Ik gebruik net wel als ik me slecht voel en dan kikkert Cocaine me instant volledig op
Blijven doorbijten!Dat is het probleem inderdaad!
Ik zou het liefst ook zo vaak mogelijk snuiven, en ook vooral als ik me slecht of onzeker voel.
Gelukkig lukt het me eindelijk om er vanaf te blijven al een aantal weken maar het blijft moeilijk!
ik kom uit belgie en als ik cocaine gebruikt wordt ik altijd angstig en begin ik te piekeren over hoe mijn dag beter kon of hoe ik beter kan leven..
ik begin dan schuldgevoelens te krijgen en paniek tot gevolg.
ik hoor mensen zeggen dat ze zich zelfzeker voelen / zin hebben in sex / heel sociaal met hun omgeving enz enz.. en dan denk ik van wauw wat leuke ervaring dus kap ik mij een lijn en na 5minuten voel ik mij super angstig en hoop ik dat het zo snel mogelijk door is en dan als dat uitgewerkt is denk ik amai leuke sociale bedoeling hier WTF
Cocaine slang (vul gerust aan): Flakes, Snow, Snowflakes, Blow, C, Nose-Candy, Sos, Sosa, Yeyo, White, Whitey, The High Society Drug, Sneeuwwitje, Coke, Coca, Coco, Cola,...
Snuiven slang (vul gerust aan): Insufflating, Snorting, Sniffen, Snitsen, Stofzuigen, Koken,...
Effecten slang (vul gerust aan): Rush, Coke-Rush, Coke-High, Full Body Orgasme, Rushing, Gaan, Rushen, Kicken, Hit, Kick, Coco-Nuts,...
Gebruikers slang (vul gerust aan): Coke-Head, Snuif-Duif, Stofzuiger, Snitser, Sniffer, Chef-Coke,...
ps: ja, ik mag me ook gelukkig prijzen met de kwaliteit die ik in handen krijg, anders is het maar niets... De afwezigheid van een comedown, crash, dip,... is inderdaad een enorme pro! Ik gebruik wel iets intenser...![]()
Hallo allemaal,
Ik wil met dit topic graag een stroom van replies op gang brengen van mensen die net als ik Cocaine de meest perfecte drug vinden die er bestaat.
Niet alleen vraag ik me af hoeveel mensen net zo verliefd zijn op Cocaine als ik dat ben, ik vraag me ook af wat jullie er zo fantastisch aan vinden.
Cocaine liefhebbers onder mekaar zeg maar!
Voor mij is het vooral het euforische aspect in combinatie met een aangename energy boost die je niet opgefokt maakt zoals amfetamines dat bij mij wel doen en dat je je onaantastbaar voelt, vol zelfvertrouwen en dit alles terwijl de schade, risico's en ook hoe je erbij loopt onder invloed allemaal factoren van - in tegenstelling tot vele andere drugs met zo'n intense effecten - minieme aard zijn.
Daarbij kan je bij gematigd gebruik ook nog eens beter presteren.
Dit is in grote lijnen waarom ik zoveel van Cocaine houd.
En jullie?
Verder doe ik het heel af en toe. Maar dan toch pijn in de neus. Iemand andere tip dan alleen maar spoelen?
Inderdaad, goeie kwaliteit Coke is net zacht om te snuiven en geeft geen neusklachten.Zoek naar betere kwaliteit.
Inderdaad, goeie kwaliteit Coke is net zacht om te snuiven en geeft geen neusklachten.
Ti amo Coca!
Hey,
Ik hou ervan omdat ik dan weer wat energie krijg. Helaas geen euforisch gebeuren. Aangezien ik meg iets chronisch onder de leden zit en daar weliswaar medicatie voor krijg, heb ik nog lang niet de energie die ik zou willen hebben. Al was t maar de helft van wat men normaal heeft....Dat is mijn probleem hiermee. Verder doe ik het heel af en toe. Maar dan toch pijn in de neus. Iemand andere tip dan alleen maar spoelen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."