Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tot nu toe nog nooit 1p-lsd geprobeerd of überhaupt een ander tripmiddel. Had dit spul al een tijdje thuisliggen en ben me gaan verdiepen in het micro-doseren. Het leek me allemaal wel heel interessant dus vanmorgen maar 1/8e zegeltje genomen. Ben normaal echt totaal geen ochtend persoon. Mensen op mijn werk weten dat ze niet hele verhalen moeten beginnen tegen mij tot een uurtje of 9 :P. Maar van dat ochtendhumeur was vanmorgen totaal geen sprake. Onderweg naar mijn werk merkte ik al de eerste effecten. Voelde me lekker in mn vel zitten, als ik buiten was kon ik echt genieten van het mooieweer en de natuur ( vogels die fluiten, wind door je haren, zonnetje op je hoofd). Weet niet echt hoe ik het moet verwoorden. Had ook echt het idee als er iets verkeerd zou gaan vandaag het mijn humeur niet kon beinvloeden, wat ik soms nog wel eens wil hebben als er iets verkeerd gaat of erg tegenzit het mijn werkdag flink kan verpesten. Mijn piek zat denk ik wel rond een uur of 9 en het effect voor zover je het een effect kan noemen zwakte af rond een uur of 2 smiddags. Daarna nog wel goede energie gehad en een iets vermindert blij gevoel. Ik vraag me af of ik de volgende x iets meer moet pakken of dat ik nu direct al de goede dosis te pakken heb. Het beviel me iig erg goed. Kwa werk werd ik er niet echt creatiever van dan normaal. Maar misschien ligt dat meer aan de klussen die ik vandaag had. Had veel verschillende klussen en niet 1 ding om goed op te focussen. Middel: 1p-lsd Dosering: +/- 12,5mg Datum en tijd van inname: Vandaag om half 7 in de ochtend Totale duur van effecten: +/- 8 tot 10 uur Kort verslag van mentale effecten: Heerlijk helder in mn hoofd, geen zorgen maken over dingen waar je toch niks aan kan veranderen, Sociaal veel makkelijker en gezelliger praten, genieten van dingen waar ik normaal niet eens naar om zou kijken Kort verslag van fysieke effecten: Meer energie zeker in de ochtend, Idee dat ik alles een stuk bewuster meemaakte. De buitenwererld er een stukje helderder uitziet. Geluiden vallen meer op"
"Ja ben wel van plan om een keer een echte tripdosis te proberen ergens deze zomer. Denk dat 1 zegel daarvoor wel volstaat. We gaan het zien, ben erg benieuwd"
"Ik denk dat ik het voorlopig nog even bij deze dosering laat dan. Misschien iets meer proberen als ik een dagje vrij heb. Zodat ik niet high op de werkvloer sta idd."
"Hoevaak microdosen jullie nu nog ? En hebben jullie al wat gemerkt van de tolerantie als je het meerdere dagen achter elkaar doet ? Vandaag weer dezelfde dosis geprobeerd en beviel weer erg goed. Top dagje gehad"
"Ik vraag me trouwens ook af of lsd een helende werking heeft ? Heb nu 3x een microdosis gedaan. En ik ben gewoon van de pijn af in mn schouder die ik al meer dan een jaar heb ? Hoe bizar. Vraag me echt af of dit gewoon toeval is. Heb echt al van alles geprobeerd om er vanaf te komen. Maar ik heb nogal een fysiek beroep waardoor mijn schouder nooit echt de rust krijgt die het nodig heeft."