Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Legio Patria Nostra zei: tja. Je wordt ouder, pappaaaa geef het maar toe... Klik om te vergroten... Laatst een nacht doorgehaald, ik wist niet wat me gebeurde. Echt zo’n verschil dat ik ineens herinnerde waar al die pep altijd zo goed voor was."
"Begin gewoon met 1 Mg, het komt heel langzaam op. Dat is wel iets om rekening mee te houden zou je nog een Mg willen"
"Er zit absoluut verschil in. Niet alleen bij xanax maar bij heel veel middelen. De samenstelling van de tablet speelt ook een grote rol, niet alleen bij extended release oftewel verlengde afgifte. Je hebt vertraagde afgifte, gecontroleerde afgifte, getimede afgifte, op het moment een stuk of 10 a 15 verschillende soorten afgifte. Dan zit er nog verschil tussen het medium wat voor de vertraging zorgt zoals liposomen of hydrogels. De methode waardoor het bijvoorbeeld vertraagd of gecontroleerd wordt afgegeven zoals micro encapsulatie, of de verwerking in een matrix van onoplosbare stoffen als acryl waardoor de actieve stof een weg moet vinden. Het kapot bijten om de vertraging te omzeilen heeft bij maar een aantal en steeds minder tabletten zin."
"De Dunne zei: Als je een erkend merk koopt zoals bv Nervovit van Bional zal het toch wel vrij standaard zijn? Ik denk dat zomaar zelf hoor ik heb er weinig verstand van. Ik gebruik het al jaren af en toe. Soms maanden niet en soms weer een poosje wat vaker. Elke keer merk ik met Bional toch dezelfde werking met verschillende verpakkingen. Dat natuurproducten minder worden gecontroleerd is best jammer. Klik om te vergroten... Ja dat is absoluut een schande, vooral omdat er zoveel bullshit tussen zit als bijv. glucosamine."
"Pompen zei: Ga er vanuit dat je het zelf wel op hebt gezocht maar retard houd niets meer in als een vertraagde inwerking die langduriger is. En ja benzo's zijn onvoorspelbaar ieder persoon reageert er anders op idd. Klik om te vergroten... Xanax retard 1 Mg tov xanax 1 Mg maakt nog al een verschil. Benzodiazepines zijn ongelooflijk stabiele middelen en 1 Mg retard is niet zo heel veel, daarom kon ts ook gewoon hardlopen. Zou je het een dag of drie achter elkaar gebruiken merk je het verschil pas echt goed."
"Psychedelibee zei: Je mag hopen dat dat soort merken aan goede kwaliteitscontrole doen inderdaad en met oog op reputatie zullen ze dat ook wel doen. Ik bedoelde eigenlijk meer dat kwaliteit tussen merken onderling veel groter kan zijn vanwege het gebrek aan regulatie. Daarbij zullen verschillende fabrikanten ook verschillende batches of strains gebruiken wat ook van invloed kan zijn op de werking. Zoals je dus al zelf concludeert zijn de verschillen tussen merken groot, iets wat je nu ook bij cbd olie ziet bijvoorbeeld. De farmaceutische industrie is echter zwaar gereguleerd en met synthetische middelen is het toch een stuk makkelijker om exact hetzelfde product te maken als met natuurlijke middelen. Dat verschillende merken alprazolam van sterkte zouden verschillen terwijl er dezelfde dosis op staat lijkt me dan ook erg onwaarschijnlijk. Maar de vorm waarin de pil komt kan zeker verschil maken in hoe snel het wordt opgenomen, wat kan verklaren waarom mensen toch verschillen tussen merken ervaren. Klik om te vergroten... De ene pil wordt veel sneller afgebroken dan de andere, heeft niet perse met opname te maken, meer met kwaliteit van de tablet. Symoron staat hier ook bekend om."
"Dormicum en temazepam"
"Psychedelibee zei: Als een pil sneller wordt afgebroken, wordt het dus sneller opgenomen door je lichaam. Klik om te vergroten... Ik bedoel ook afhankelijk van het merk, wat jezelf ook zegt. Ik snap ook niet zo goed waarom je aan de ene kant zegt dat het je onwaarschijnlijk lijkt qua dosis maar niet qua merk?"
"Oh en wie ben jij dan? Een arts? Geen enkele arts zou zeggen dat vijftig Mg genoeg is voor iedereen. Niemand is hetzelfde, en lang niet iedereen kan zeggen dat bijv 50 Mg 24 uur werkt. Iedereen verschilt qua metabolisme, cyp enzymen enzovoorts dus het slaat echt helemaal nergens op wat jij zegt. Wtf anders wil je alleen maar stoned worden? Wat denk je waar je methadon voor krijgt? Het is een heroïne vervanger. Als je niet stoned wordt, waarom zou je het dan nemen? En wtf loop je mensen aan te raden contact met een ehv-er of mentor op te nemen wanneer iemand een “vermoeden” heeft dat hij zijn pillen zit op te sparen? Je weet dat iemand kan zijn baan kwijt raken omdat hij door zo’n “tip” weer iedere dag naar de post moet klootzakken. Goeie tips ouwe, met jouw mentaliteit krijgen we dus allemaal 50 Mg en legio aan ratten om ons heen die onze behandelaars moeten bellen wanneer ze een “vermoeden” hebben."
"Ja het heeft meer met duur van gebruik te maken dan met dosering. Mijn libido is wel wat lager dan toen ik 18 was."