Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ga binnen enkele weken een weekendje naar naar Amsterdam met mijn vriendin. In de coffeeshop daar gebruiken mag, maar kan ik problemen krijgen als ik wat meeneem vanuit daar terug naar België? Alvast bedankt, Niels"
"En zolang ik op Nederlands grondgebied ben, kunnen ze me toch niet bestraffen? Ondanks de belgische nummerplaat?"
"Zijn er dan zoveel controles of is de pakkans klein?"
"Die 5 gram geldt dan per persoon of in totaal? En al bedankt voor de informatie!"
"Ok, bedankt voor de informatie!"