Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Getest op de volle 73 ? Naja op honderdsten na , valt weer tegen.."
"Spongebob zei: Hey df-leden, Ik vroeg me eigenlijk af: wie gaat er vanavond drugs gebruiken en zoja, wat ga je dan gebruiken? Ik ben gewoon puur benieuwd, of er vanavond mensen zijn, die gaan gebruiken. Ik ga vanavond zelf voor de eerste keer Ketamine gebruiken. Word spannend Klik om te vergroten... Ketamine mag ik zou vrij zijn een kleine tip te geven ? Tenzei je een K-hole wil ervaren , neem niet direct een lijn van 2,5mm x 4,5 cm ... ook echt niet hoor veel plezier"
"WillemWever zei: Ketamine mag ik zou vrij zijn een kleine tip te geven ? Tenzei je een K-hole wil ervaren , neem niet direct een lijn van 2,5mm x 4,5 cm ... ook echt niet hoor veel plezier Klik om te vergroten... Ikke ? Paar drupjes SpaBlauw... freebase"