Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Morfine zo fijn te fijn behalve als het weer stopt ๐๐๐ฐ๐ญ๐ญ๐๐ Klik om te vergroten..."
"Vuurwesp zei: dat is zwaar klote , ik heb ook 1 keer een bad trip gehad maar dat kwam door mezelf was alleen en zat niet lekker in me vel.maar zie daar maar eens uit te komen. maar aan de andere kant is mijn mooiste ervaring met drugs ook met lsd geweest Klik om te vergroten... Bad trip dan kan de tijd niet snel genoeg gaan brr"
"Vuurwesp zei: dan lijkt de tijd stil te staan en denk je echt dat het nooit meer over gaat geen fijne ervaring Klik om te vergroten... weet er alles van en je bent en voelt je alleen ๐ฅ"
"AlteredState5862 zei: Mij heeft het echt een ander persoon gemaakt. Ik ben meer in mezelf en heb meer schijt. Tevens haal ik minder plezier uit de alledaagse dingen zoals chillen/sporten Klik om te vergroten... geen mens is hetzelfde ๐"
"Gay en vrede mee ๐ณ๏ธโ๐"
"Hardcore_frk zei: Ritalin/methylfenidaat. Ik ga daar echt heel slecht op. Ik krijg er een heel opgejaagd/paranoรฏde gevoel van. Daarbij krijg ik ook lichamelijk zeer onprettige gevoelens: een drukkend gevoel door mijn hele lijf, een op hol geslagen hart, overal zweten en gewoon super strak staan. Daarbij geeft het me ook geen leuk effect. Ik raak helemaal in mezelf gekeerd en heb nergens meer zin in. Echt bijna op het depressieve af. Nee, voor mij nooit meer Ritalin/methylfenidaat! Klik om te vergroten... Nee snap ik dan zeg!! Hadden ze voor jou beter depressie pil mogen noemen dan ๐๐"
"Vuurwesp zei: crystal meth omdat ik er te opgefucked van werd en te lang ...en heroรฏne omdat het veel te lekker is. Klik om te vergroten... kan ik me wat bij voorstellen, zelf niet gehad maar van wat ik hoorde dan ๐๐ป๐"
"Zeelanddude zei: Niet meer apihp,aphp,mdphp. Ietsjes minder zou wel fijn zijn. Klik om te vergroten... Zo heeft ieder zijn not s wel hihi kende deze niet hoor ff gezocht โบ๏ธ Dank"
"Vuurwesp zei: ja ik ben iemand die alles wel eens een keer wil proberen, maar gelukkig nooit ernstig echt verslaafd aan geworden. sigaretten roken daar ben ik wel echt aan verslaafd en regelmatig een benzo Klik om te vergroten... hihi nou gelukkig maar, zelf ook zo hoor proberen moet je het een gedaan hebben. Leef! Nietโฆ sigaret altijd lekker โบ๏ธ Benzo is slaap? Sorry"
"Flualhamdulillam zei: Ja heftig spul. Ken je flakka wel, vanuit het nieuws of zo? Dat is een soortgelijke stof als a-PHP enz. Klik om te vergroten... nee ook niet bestel gewoon altijd via site en tussendoor probeer ik eens wat snap je โบ๏ธ"