Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goede avond, ik heb nog niet veel posts gemaakt op dit mooie forum, maar sta nu wel op het punt een verandering in mijn leven te maken, en zou graag willen weten hoe mensen die net als mijn aan de crack zijn en er vanaf willen hier over denken. Ik ben 25 jaar, heb een goede baan gehad en heb daarom nooit mijn coke gebruik als een probleem gezien, nu ben ik terug gevallen en heb bijna 50% minder te besteden, en merk nu hoeveel ik verrook, en begin nu ook in te zien hoe zoon probleem dit is/wordt. ik heb een vriendin waarmee ik al 2 jaar samen woon, zij weet niks van mijn verslaving. nu beginnen de problemen te komen, ik krijg schulden, pin van haar bank en zeg dat dit voor rekeningen zijn, triest genoeg heb ik nog geen 10 minuten geleden mijn dealer laten komen. ik heb veel gehoord over VNN maar omdat ik bang ben wanneer dit bekend wordt mijn vriendin niks meer van mij wil weten, en mijn familie al helemaal niet nooit de stap gezet naar hulp. ik bedenk mij heel vaak, wat is mij meer waard: kapot gaan aan deze troep, en uiteindelijk alles verliezen, of mij laten helpen en direct alles verliezen. Het klink misschien heel teriest, maar bedenk mij ook heel vaak: is het niet beter er een einde aan te maken. Jullie mogen van mij denken wat jullie willen, dat is jullie goed recht, en ik vraag je dan ook gewoon je mening te geven, en ik hoop dat dit mij helpt in de stappen die ik ga zetten. MVg P"
"Probeerenleer zei: catootje zei: Kun je niet minderen? Ik houd mezelf altijd voor dat je bezig bent Antillianen, Surinamers en Marokkanen te spekken en daar pas ik voor. Klik om te vergroten... Zij verkopen inderdaad de grootste bagger. Klik om te vergroten... Klopt, maar ik heb een vaste dealer, die het bij mij uitkookt, inmiddels ben ik al een stuk geminderd, maar het is nog steeds een probleem, ik heb wat prive berichten gekregen over dat ik dit moet vertellen aan familie/vriendin maar hier worstel ik nog behoorlijk mee omdat ik bang ben mijn relatie te verliezen, maar als ik zo door ga zal dart ook het eind punt zijn. Ik heb nu al bijna 4 dagen geen pijpje meer gerookt, en probeer dit vol te houden! Bedankt."
"ooh en dat haal ik wel in de shop? wellicht all iemand gevonden die strax levert, evengoed bedankt"
"Zal inderdaad geen uitgekookte zooi gaan snuiven.. Waarom zou je ook snuiven.. als je kan roken"
"Je moet er inderdaad wel karakter voor hebben.. Mijn vrouwtje en ik zullen dat echt niet trekken.. ik tenminste niet.. ik zou best wel gek worden als een ander mijn meisje boned"
"Hallo, Ik probeer hier in groningen aan paddo's te komen, Maar zij verkopen ze niet meer? ken of weet jij iets of iemand die in groningen paddos aanbied? Alvast bedankt"