Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"VERWIJDER DIT TOPIC MAAR. het ging niet door...."
"Hey, Komend weekend ga ik weer n stapje verder. Tijd voor de Paddo's!!! Zijn er bepaalde dingen waar ik op moet letten als k Philosopher stones gebruik? En welke dingen moet ik zeker doen/niet doen? We zijn met een zes tal mensen, allemaal goede vrienden van elkaar dus er zal zeker weten een goede sfeer zijn. We willen eerst ieder 'n plakje space cake eten en dan als dat is uitgewerkt beginnen met de paddos. Voor iedereen is het de tweede/derde keer alleen voor mij de eerste keer. Kan dit voor problemen zorgen? Alvast bedankt. Wietkikker...!!!"
"Hehe,, gelukkig is t op tijd gezegt Thanx man."
"Het worden hawaaiiense, en geen philosopher stones we beginne rond 11 uur. Morgen komt 't tripreport."
"Het was echt SUPER!!! Ik had gewoon een halve portie gepakt. Alleen ze smaakte niet echt lekker, in combinatie met melk chocolade was t wel makkelijk weg te krijgen. Heb ongeveer 4 uurtjes getript. En het eerste effect kwam al na 10 minuten, n op dat moment belde mn vader dus misschien door de adrenaline dat het insloeg ofsow."
"Nu ik dit gelezen heb, weet ik zeker dat ikv anavond paddo's ga eten. Eerst was ik nog n beetje onzeker, omdat ik heb gezien hoe t is als iemand een bad trip heeft en dat was niet bepaald leuk. Bedankt voor het schrijven van deze tekst!"
"Hey mensen, Ik woon in Duitsland en wil volgend jaar wel een paar plantjes. Mijn vraag is: Hoeveel mag je in Duitsland hebben, of mag je er helemaal geen? Alvast bedankt."
"Hallo, Ik wil vanavond voor de eerste keer coke grbuiken. Ik heb het al gekocht en het is 70/30. Dus 70% coke en 30% andere shit. Hoeveel raden jullie aan om te snuiven voor de eerste keer? Vrienden van me zeggen dat het echt fijn is als je van te voren enkele glazen alcohol drinkt. Maar zoals er al vaker is gezegt op dit forum, is dat geen goede combi. Alvast bedankt."
"Damn, wat n chill gevoel is dat toch! Heb het zaterdag dan voor de 1ste keer gedaan, n paar puntjes. Ik wou meteen nieuwe hebben toen t was uitgewerkt. Hele avond gezocht voor nieuwe, rond 2 uur was t dan tog gelukt. Vandaag weer opnieuw gedaan met datgene wat van de dag van te voren was. Niet veel van gevoeld. Ik begrijp goed dat mensen hierin kunnen blijven hangen!!! Vond t wel fijn gevoel, je kunt er nog gewoon alles bij blijven doen als normaal."
"Ik heb zondag voor de eerste keer 69 gedaan. wel al vaker mensen gezien die 't hadden gebruikt. voelde niet zo veel, maar in combinatie met nog 1 blauwe mitsubishi ging ik wel ontzettend hard. Was wel snel uitgewerkt. Volgende keer pak k me tog egt 2 flesjes, en dan het eerste flesje in 1 keer."