Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik er zin in heb"
"Zaterdagaaf/nacht lekker wiet gesmoked en lekker stoned"
"Vrijdagavond/nacht Wiet en Hasj Zaterdagavond/nacht Wiet en Hasj Zondagavond Wiet"
"Vrijdag: Wiet Zaterdag: Ook Wiet"
"Algerino ft. Dicecream - Trots [HQ] hard nummer"
"Gewoon een chille smoker"
"Veeeeel alcohol"
"Bier en Jonkos"
"Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie) Een Jonko"
"Sarori zei: timmaniac zei: Afghaan-Gek zei: koop een wietpijp vergeet joints Klik om te vergroten... dit Klik om te vergroten... hier van hetzelfde Klik om te vergroten... Allebei is chill"