Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Spyro zei: Het gaat erom dat TS nog maar 1 laatste dosis heeft en volgens mij dus al het contact verbroken heeft met dealers. Dus door gebruiken is niet mogelijk... Is nogal een situatie... Klik om te vergroten... Ja, dit klopt. Ik zoek wel een vervanging zodat ik toch stabiel blijf en door de dag heen kom. Ik heb natuurlijk in een omweg geprobeerd eraan te komen maar dit lijkt onmogelijk te zijn."
"Mrloverdj zei: @Whatever246 Ik vind het jammer dat je mijn vragen negeert. DF is in rep en roer want echt cold.turkey afkicken van ghb als je lichaam fysiek zwaar afhankelijk is kan levensgevaarlijk zijn. Maar het is je gelukt een lange periode zonder ghb door te komen..dat is een zodanig gunstig teken dat je fysieke verslaving het probleem niet meer is. Alleen het geestelijke en eventueel wat overkomelijke ontwenningsverschijnselen. Maar het is mij nog steeds een raadsel in hoeverre je nu echt fysiek verslaafd bent. Adviezen toepassen om af te kicken terwijl je nog gebruikt(ook 1 x per dag is gebruiken) kan ook levensgevaarlijk zijn. Je riskeert bv een overdosering als je baclofen en ghb tegelijk gebruikt. Tevens vind ik een advies om te zorgen dat jij niet met een insult thuis op je vloer word gevonden, anders dan adviezen om te strijden tegen cravings. Ook de urgentie erin.. Ik hoop dat je alsnog ons de juiste informatie wil geven als je echt hulp wilt van DF. Nogmaals..straks brengen we je nog in gevaar of geven we onnodig het advies weer aan de ghb te gaan. Klik om te vergroten... Mijn excuses, wat was je vraag nog eens? Gister heb ik in de ochtend een laatste dosis gehad, toen een valium gepakt, geslapen en toen een nieuwe dosis gehaald. Telkens als ik nuchter was was het in de kliniek. Daar is het ook een stuk makkelijker om clean te zijn. Wat ik al eerder probeer uit te leggen is dat het onderliggende problemen zijn (angst en paniek klachten) morgen heb ik via de huisarts doorverwijzing naar verslavingszorg maar hoop ik dat ze iets gaan doen aan de onderliggende problemen."
"Hoe kan ik het beste zelf afkicken van ghb?"
"Gister werd weer wat (in mijn ogen) nieuwe drug op tafel gezet tijdens een chill sessie. Het is een lichtgroen drankje en het word huffle puff genoemd. Nou hebben we wat research gedaan en kunnen we er niks over terug vinden. Ik ben bekend met original 69 en hulk (cocktails) maar dit is weer wat nieuws en ook een cocktail denk ik? Ik zou het zelf niet pakken voordat ik er wat meer info over heb en weet wat erin zit. Nou is mijn vraag of iemand het wel eens heeft gezien/ervaring mee heeft."
"Nou, ik ben inmiddels al 3x in een kliniek geweest, is telkens ook top gegaan maar ik blijf terug vallen op dit rot middel. Vorig jaar voelde ik blijkbaar niet veel ervan omdat ik antipsychotica voorgeschreven kreeg (seroquel en olanzepine) hier ben ik al snel van af gestapt omdat dit soort medicatie een remmer is tegen alles. In ieder geval heb ik vanmiddag een valium geregeld en heb ik geslapen. Zo net heb ik een dosis van 250ml aan kunnen schaffen. Ik pak ook in de nacht inderdaad maar ik zet nooit een wekker maar ik luister enkel naar mijn lichaam. Hoe kan ik het beste afbouwen met deze dosis? Tevens zit ik midden in verhuis en is mijn dagelijks leven zeer chaotisch. Hierdoor pakte ik weer amfetamine en ghb omdat ik dan meer energie heb en denk dat alles beter lukt (waarvan ik weet dat het niet zo is)."
"Ik had inderdaad weer een nieuwe dosis uit kunnen halen, en een aantal benzos. Mijn doel is om compleet weer te stoppen aangezien af en toe gewoon niet werkt. Ik merk dat ik al snel weer afhankelijk word en mij niet lekker voel/angstig ben als ik nuchter ben. Tevens mis ik ook het 'knallen ' met amfetamine erbij, maar ook dit beloof ik mezelf telkens achter me te laten maar vind ik zeer moeilijk."
"Tevens heb ik nitrazolam gekregen, iemand hier ervaring mee?"
"Hallo, ik gebruik dagelijks GHB, maar heb afstand genomen van dealers etc, nu heb ik 1 laatste dosis en raak ik t toch wel nogal in paniek.. Ik had verwacht niet verslaafd te zijn maar helaas.. contact met dealers of gebruikers gaat niet meer ivm persoonlijke redenen. Wat raden jullie mij aan? De huisarts heb ik al ingelicht."
"Al een aantal jaar, meestal 3ml iedere 2 uur"
"Huisarts geeft aan dat ik moet wachten op verslavingszorg"