Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik heb een paar vraagjes betreffende specifieke pilletjes, de canadeesjes, waarbij ik het idee heb dat ik er gevoelig voor ben. Na vanacht ben ik er toch aardig aan gaan twijfelen. Ik was samen met een paar vrienden uit en had een halfje genomen. Al snel sloeg het in maar het was geen prettig gevoel, ik had het idee dat ik door iedereen werd aangekeken, als mijn vrienden niet in de buurt waren was ik bezorgd/bang, kreeg heel erge hoofdpijn en toen ik thuis kwam en naar bed ging kon ik ook niet slapen en had vreselijke buikpijn, net zoals alle andere keren dat ik deze pillen had gebruikt. Ik heb verder geen alcohol of andere drugs genuttigd op 1 hijsje van een joint na, dat was niet heel erg handig maar daar leg ik de schuld niet bij neer omdat ik alle andere keren dat ik deze pillen gebruikte, geen alcohol of andere drugs had genuttigd. Het vreemde is dat ik dit dus alleen maar zo ervaar met deze pillen, andere pillen zijn heel anders. Veel fijner, geen last van angst, geen problemen met slapen en ook geen last van buikpijn etc. Nu vraag ik mij teneerste af of het uberhaupt mogelijk is om voor een bepaalde pil overgevoelig te zijn? Zo ja dan weet ik genoeg, zo niet wat zijn dan de mogelijke oorzaken? Alvast bedankt!"