Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOvergevoelig voor specifieke pil?

Overgevoelig voor specifieke pil?

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
W
WhadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Ik heb een paar vraagjes betreffende specifieke pilletjes, de canadeesjes, waarbij ik het idee heb dat ik er gevoelig voor ben.

Na vanacht ben ik er toch aardig aan gaan twijfelen. Ik was samen met een paar vrienden uit en had een halfje genomen. Al snel sloeg het in maar het was geen prettig gevoel, ik had het idee dat ik door iedereen werd aangekeken, als mijn vrienden niet in de buurt waren was ik bezorgd/bang, kreeg heel erge hoofdpijn en toen ik thuis kwam en naar bed ging kon ik ook niet slapen en had vreselijke buikpijn, net zoals alle andere keren dat ik deze pillen had gebruikt.

Ik heb verder geen alcohol of andere drugs genuttigd op 1 hijsje van een joint na, dat was niet heel erg handig maar daar leg ik de schuld niet bij neer omdat ik alle andere keren dat ik deze pillen gebruikte, geen alcohol of andere drugs had genuttigd.

Het vreemde is dat ik dit dus alleen maar zo ervaar met deze pillen, andere pillen zijn heel anders. Veel fijner, geen last van angst, geen problemen met slapen en ook geen last van buikpijn etc.

Nu vraag ik mij teneerste af of het uberhaupt mogelijk is om voor een bepaalde pil overgevoelig te zijn? Zo ja dan weet ik genoeg, zo niet wat zijn dan de mogelijke oorzaken?

Alvast bedankt!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt als mCPP. Heb je de pillen laten testen?

Als je de pillen niet hebt laten testen is dat eigenlijk gewoon compleet je eigen schuld... Vooral als je ze vaker gaat gebruiken terwijl je weet dat je er ziek van wordt...
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb in mijn pillenperiodes ook wel eens gehad dat ie verkeerd viel, was gewoon uit dezelfde zak/batch. Oorzaak bij mij was vaak slaaptekort/oververmoeid zo achteraf bekeken, want veel leuke raves waren op zaterdagen, en zaterdag's werk ik 8 uur lang en het eten wat ik at toen was niet echt vitamine/bouwstoffen rijk.

Bij MDMA is de set vooral heel belangrijk, de setting is 9 van de 10 keer een feest/festival. Heb je goed gegeten/geslapen etc, speelt allemaal een rol.

Heb je m laten testen? Groene canadezen waren volgens mij rond de 170, maar dat is alweer meer dan een jaar geleden dat die op grote schaal in omloop waren. Testen inderdaad. Ik heb (gelukkig) geen ervaring met mCpp, maar het zou zomaar kunnen.

Peace,
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij kan inderdaad verkeerd vallen, maar ik heb nog nooit gehoord dat mensen die ook leuke trips hebben ervaren, ineens enorme hoofdpijn en buikpijn krijgen.

Vooral als je al vaker hetzelfde heb meegemaakt met dezelfde pillen vraag ik me af waarom je ze dan blijft proberen en niet gewoon even inlevert bij het testcentrum.

Wij kunnen niets zeggen over wat er in je pil zit, het klinkt typisch als mCPP, maar om het zeker te weten is er maar een optie.

http://www.drugs-test.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."