Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Word wellicht straks als reden gebruikt om coffeeshops te kunnen sluiten. Doelbewust in omloop gebracht?"
"Mrloverdj zei: Wil alleen even zeggen dat ik het onwijs knap van je vindt!!!!.3 weken is echt super. Heb je het alleen gedaan? Ik weet niet wat je exact gebruikt hebt, hoeveel en hoelang. Maar na 3 weken nog klachten kan ja. Ik zeg bewust..klachten . Want als je bv ontspannen en pijnvrij werd van oxycodon en daar heb je nu weer last van..Dan is dat geen ontwenning. Waar heb je nog last van? Klik om te vergroten... Bedankt voor je antwoord. Heb t alleen gedaan. Heb ervoor moeten verhuizen. Gebruik nu wel zo'n 15 gram kratom per dag, maar kan weer normaal functioneren. Heb in t verleden klinieken geprobeerd, maar met mijn persoonlijkheid werkte dat niet. Ben nu aan t helpen met t opknappen van een sportschool en natuurlijk ook sporten. Heb sporadisch nog last van een vreemd gevoel in mijn handen en voeten, maar oo wat ben ik blij dat ik vrij ben!! Heb wel eens 2 dagen zonder kratom gezeten, maar dat stelt niks voor."
"Eazy zei: Goedenavond. 3 weken is nog maar het begin. Maar nu moet je door. Je zal nu een maand verder zijn. En als je niet meer gebruikt hebt zal je er wel helemaal klaar mee zijn. Zelf ben ik sinds 10 april gestopt met hulp van een dokter en een begeleidster waar je 1x in de maand een gesprek mee hebt. Helpt echt om iemand erbij te hebbe.n En vrienden die je steunen ook. Het is niet makkelijk. Heb 45 dagen zelf ontwenningsverschijnselen gehad. Maar de eerste 3 weken waren wel het zwaarst. Dus gewoon volhouden en met een sterke geest en wilskracht zal je realiseren dat je zoiets niet nog een keer wilt meemaken. Maar erg knap hoor 3 weken zonder middelen. Ik heb zelf valium gehad 20 mg. Maar zodra de heroine uit je lichaam is heb je een valium probleem. Ben er gelukkig ook bijna van af. Gebruik nu nog 5mg. Dus zal volgende week wel over zijn. Maar ik zelf zou zoiets nooit meer willen meemaken. Maar ik ken mensen die 30 jaar gebruiken en gestopt zijn. Het blijft toch af en toe terug komen in je hoofd. Maar wees sterk en je hoeft het nooit meer. Helpt ook wel als je weer doelen stelt en plannen maakt Dan wil je helemaal niet meer terug. Maar zodra de heroine uit je lichaam is zal het alleen nog af en toe Een geestelijk gevecht kunnen worden Al valt het bij mij reuze mee Ben meerdere keren al weer gevraagd maar weet nu beter Ik hoop voor je dat je het leven weer kan oppakken. Heeel veel sterkte toegewenst. Klik om te vergroten... Bedankt voor je antwoord. Wens je heel veel succes. Ben zo blij dat ik vrij ben! Gebruik wel 15gram kratom per dag, heb wel eens 2 dagen zonder gezeten, maar dat stelt niks voor! Ben aan t werk in een sportschool, het ziet er positief uit. Nee, ik ben zo bang voor die ontwenningsverschijnselen en dat was ik al vanaf het moment dat ik wist dat ik een probleem had wat bijna 10 jaar aanhield. Was altijd bang voor methadon, want ik was ook een worst case scenario denker en dan wil je al helemaal niet aan de methadon zitten. Bovendien zijn er genoeg andere wegen, maar daar wordt niet naar geluisterd. Zelf had ik wel 2weken tramadol en een beetje valium. Gaf misschien de indruk dat ik t cold turkey heb gedaan, hahaha, maar daar was ik veel te bang voor. Was bang dat ik de ontwenningsverschijnselen niet zou overleven. Houd vol, houd t real met jezelf!! Eazy zei: Goedenavond. 3 weken is nog maar het begin. Maar nu moet je door. Je zal nu een maand verder zijn. En als je niet meer gebruikt hebt zal je er wel helemaal klaar mee zijn. Zelf ben ik sinds 10 april gestopt met hulp van een dokter en een begeleidster waar je 1x in de maand een gesprek mee hebt. Helpt echt om iemand erbij te hebbe.n En vrienden die je steunen ook. Het is niet makkelijk. Heb 45 dagen zelf ontwenningsverschijnselen gehad. Maar de eerste 3 weken waren wel het zwaarst. Dus gewoon volhouden en met een sterke geest en wilskracht zal je realiseren dat je zoiets niet nog een keer wilt meemaken. Maar erg knap hoor 3 weken zonder middelen. Ik heb zelf valium gehad 20 mg. Maar zodra de heroine uit je lichaam is heb je een valium probleem. Ben er gelukkig ook bijna van af. Gebruik nu nog 5mg. Dus zal volgende week wel over zijn. Maar ik zelf zou zoiets nooit meer willen meemaken. Maar ik ken mensen die 30 jaar gebruiken en gestopt zijn. Het blijft toch af en toe terug komen in je hoofd. Maar wees sterk en je hoeft het nooit meer. Helpt ook wel als je weer doelen stelt en plannen maakt Dan wil je helemaal niet meer terug. Maar zodra de heroine uit je lichaam is zal het alleen nog af en toe Een geestelijk gevecht kunnen worden Al valt het bij mij reuze mee Ben meerdere keren al weer gevraagd maar weet nu beter Ik hoop voor je dat je het leven weer kan oppakken. Heeel veel sterkte toegewenst. Klik om te vergroten..."
"Tijdloos zei: Respect knap gedaan, wat was de reden van je heroine gebruik als ik mag vragen? Succes en kudo's! Klik om te vergroten... Combinatie van problemen met mijzelf en t terecht komen in een omgeving vol 'uitbehandelde' verslaafden op 22 jarige leeftijd."
"Dopemonster zei: Bij mij hield de slapeloosheid voorral heeel erg lang aan. Tot ik kratom ging gebruiken ipv methadon maar ik was wel ruim 2 maanden heroine vrij. Klik om te vergroten... Gebruik nu ook zo een 15 gram kratom per dag. Wel eens 2 dagen zonder gezeten, maar dat is een lachertje, haha"
"benzzzy zei: Ik ben op 15 maart ook gestopt en begon me pas echt enigsinds normaal te voelen na 3-4 weken. Klik om te vergroten... Strijder! Hoe gaat ie nu?"
"Dopemonster zei: Als Jr oxycodon snuift of chineest, dan krijg je een sterkere rush dan je van horse van tegenwoordig krijgt. De smack van vroeger was wel beter dan oxycodon maar dat komt omdat morfine/heroine de opiaten zijn die de sterk Klik om te vergroten... 5-ReMI-DMT zei: Lijkt me een heerlijk gevoel inderdaad, damn! Eindelijk gezonde verhoudingen opbouwen en de kansen kunnen pakken die je verdient! 🤩 Door het mee te maken heb je inderdaad een heel leerzaam perspectief, dat je goed kunt gebruiken om andere mensen te helpen. Heb je het er moeilijk mee, met cravings oid? Of helpt de kratom je daar doorheen? Klik om te vergroten... De kratom helpt inderdaad heel goed en ik ben zo bang voor die ontwenningsverschijnselen, ik heb mijn les wel geleerd! En zo leuk is heroïne niet, zodra je er afhankelijk van bent en je blijft eerlijk met jezelf is t 1 groot drama. Verhuizen was ook key, anders hing ik er wel weer in, in het begin is t soms erg moeilijk en ik ben soms impulsief. 1 keer gebruiken en je voelt je de weken erna weer slecht en daar ga je weer. Er zal naar bijna 10 jaar gebruik wel iets veranderd zijn in mijn brein. Ben nu meer dan een jaar geleden verhuisd en zoek t hier bewust niet op. Ging nog wel zo 1 a 2 keer per maand terug om 0,2 gram te gebruiken en iedere keer weer weken lang ellende. Nu heb ik dan eindelijk werk in de sportschool en daar wordt er rekening met mij gehouden. De BRON van het bestaan is mij nu goed gezind!!"
"5-ReMI-DMT zei: Snap ik zo goed! Als je je slecht voelt door drugs, is het gewoon uitzitten: vaak niks anders aan te doen. Maar als je in levensgevaar dreigt te komen omdat je drugs begint úit te werken... Heel beangstigend en afhankelijk moet dat voelen zeg... Nu je er eenmaal van af bent snap ik dat je je les hebt geleerd. Nooit meer terug naar die angst en onzekerheid! 😁 Krijg je van kratom ook afkick verschijnselen, ik zie mensen kratom namelijk wel vaak afbouwen. Uit een toxische omgeving stappen doet wonderen! Ook buiten verslaving om, als je niet tevreden bent met je leven of je hebt gewoontes waar je eigenlijk ongelukkig van wordt: check je omgeving. Je vrienden, familie en collega’s hebben vaak onmiskenbare invloed op je gedachtes en daarmee je gedrag. Ik heb laatst van een deel van mijn vrienden afscheid genomen, moeilijk maar uiteindelijk wel beter zo 😁 En ja wat je zegt, door zo lang te hebben gebruikt is je brein zich op een andere manier gaan bedraden. Dat maakt de verslaving ook zo destructief, je hersenen vormen zich rondom het gebruik. Naast de fysieke afhankelijkheid gaat heroïne een hele belangrijke rol spelen in je gedachtegang, waardoor al die cravings komen en het idee dat je niet zonder kan. Gelukkig heb jij die barrière doorbroken en ben je voor dat deel weer baas in eigen brein geworden 🥳 Kijk aan maat, je hebt het goed getroffen nu 😁 Houd dat vol! ❤️ Klik om te vergroten... Mrloverdj zei: Van kratom krijg je geen afkick. De mensen die wel.klachten hadden gebruikten meer dan 60 gram per dag.. en de klachten leken voornamelijk somatisch...onrust, cravings.. Je lichaam kan eraan wennen, je hebt dus een kleine kans op ontwenning, maar what's in a name. Je raakt er niet afhankelijk van, daarom krijg je ook geen fysieke afkick. Ik vind het sterker dan een natuurproduct maar velen malen milder dan wiet.. Er komen steeds meer pijn patiënten die hun oxycodon en tramadol in zijn geheel konden vervangen voor 1 a 2 x 4 gram kratom per dag. Dus als iemand van de heroïne afkomt..en eindigt op kratom juich ik dat persoonlijk alleen maar toe. Ik zie dat meer als een boost voor het nuchtere leven dan een vervanger zoals methadon. Je mag rijden onder invloed van kratom..want de werking is sterk genoeg voor effect, maar veels te subtiel om echt onder invloed te zijn. Klik om te vergroten... Kratom is voor mij als t toverdrankje van Asterix en Obelix, hahaha. Het is een natuurproduct. Heb wel eens 2 dagen gemist en gebruik t nu al een half jaar of langer. Had alleen last van weinig energie, terwijl ik bij heroïne mijn verstand begon te verliezen."
"Mrloverdj zei: Fantastisch te lezen! Wow wat zal jij trots zijn op jezelf en terecht! Supergoed dat je het hele totaalplaatje duidelijk inzag. Je hebt het probleem bij de wortels aangepakt door te verhuizen, werken, sporten(toch?) En kratom. Afkicken is 1. Maar nuchter leven is the key en zo te lezen is dat je goed gelukt. Klik om te vergroten... Sporten ook! Blow nog wel dagelijks en drink zo nu en dan een glaasje wijn of 2. Ben voorzichtig met tetrots zijn. Die fout heb ik te vaak gemaakt. Soms ben ik trots, maar vaak ook nog onzeker. Dit los ik alleen op door de beste stappen die ik op dit moment zie te blijven zetten. En beter iets dan niets. Bedankt 💚"
"5-ReMI-DMT zei: Kijk, het is het een of het ander 😅. In dit geval een makkelijk gemaakte keuze! Klik om te vergroten... Hahaha, inderdaad. Niet met elkaar te vergelijken. Kratom en z'n voordelen en heroïne en alle bijkomende ellende"