Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gele warnerbrothers en groene heinekens! Komend weekend aan de 4fmp en rooie supermans"
"Praten jullie zo makkelijk over jullie recreatief gebruik? Het lijkt mij erg lastig om daar zomaar over te beginnen..."
"Ik gebruik sinds kort redelijk vaak in het weekend speed. Dit gaat van om 100 tot 200mg per avond/nacht. Sinds vorige week heb ik last van witte brokjes op mn amandelen die enorm vies smaken en SUPER erg stinken Zelf dacht ik: Als ik snuif komt er altijd wel iets in je keel. Pep komt in aanraking met amandelen => amandelen gaan kapot. Zou dit kunnen kloppen? Want dan ga ik voortaan wel gewoon bommetjes maken"
"SmartieAndMe zei: Bij de huisarts kan dat sowieso, hij heeft geheimhoudingsplicht.. Verder ben ik persoonlijk heel open over mijn gebruik maar ik kan me voorstellen dat sommigen dat minder hebben. Klik om te vergroten... Hoe begin je daar over bij je huisarts?! Ik snap dat mensen er makkelijk over kunnen praten met vrienden enzo (heb ik zelf ook geen moeite mee). Maar tegen mijn huisarts lijkt me toch een ander verhaal. Ik ben bang dat mijn huisarts vooroordelen over mij krijgt en me gelijk als een verslaafde ziet."
"Het bleken ''tonsil stones'' te zijn. Die komen voor als je slechter dan normaal je tanden poetst en je weerstand laag is. Ik heb ze er met een wattenstaafje uit kunnen drukken (De stank was ondraaglijk) Daarna zijn ze niet meer terug gekomen!"
"Ik heb op een festival toen ik aan de 4fmp zat een puntje keta aangeboden gekregen. HEEL erg stom maar ik heb het genomen. Ik voelde me echt een uurtje lang helemaal vaag en compleet van de wereld. De dag daarna kon ik nergens anders aan denken... Nu heb ik een grammetje keta gehaald maar ik ben heel erg aan het twijfelen of ik het wel ga gebruiken. Gisteren was het mijn plan om op Soenda (Was heel erg vet!) een puntje te nemen tijdens 4fmp (185mg) en xtc (rooie supermans 200mg getest). Maar op een of andere manier durfde ik het gewoon niet?! Is het beter om het een keertje in een vertrouwde omgeving te doen met wat vrienden of op bijvoorbeeld een festival/feest?"