Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gertje zei: Zijn er hier mensen die wel eens gepakt zijn door de politie? Zelf ben ik alleen een keer gecontroleerd bij de douane, maar had gelukkig niets bij me . Was wel ff shaken, want soms rijd ik daar ook langs met een kofferbak vol met XTC pillen . Klik om te vergroten... kofferbak met xtc pillen , right"
"ze hebben een informatie forum hoor :cool:, staan links naar sites met info, moet je daar maar even lezen, jellinek bijvoorbeeld"
"Wiet Thee gewoon zakje thee openmaken voorzichtig, thee eruit, wiet erin (hoe meer hoe sterker), klontje boter in het hete water en dan 10minuten in je theepot laten trekken en voila, klasse wietthee (het lost wel slecht op, daarom moet het lang...)"
"dat is echt de reinste onzin, geen enkele drug heeft zulke langdurende bijwerkingen"
"Oke, het is dus legaal om vanaf je 18de 5 gram wiet bij je te hebben voor eigen gebruik, coffeeshops zijn legaal, als ze binnen bepaalde hoeveelheden wiet handelen en nog hoop saaie regels maar hoe komen de coffeeshops aan hun wiet als het verboden is om wiet te verbouwen in nederland, dan wordt het dus ingevoerd, maar als dat legaal is kan je het toch net zo goed legaal maken in nederland... is beter voor de economie"
"ik ben een keer aangehouden omdat ik me licht niet aan had?"