Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pkoeiaard zei: Goeiemorgen, Nu zet ik mijn report van gisteren op het rijtje. Maar NLX krijgt ook een "respect" titel. Want gisteren ging ik echt knetter hard aan spacen. Flinke dosis aan filosofie. Even terug... ================= Ongeveer 10 uur nam ik grolsch pilsje. en een jointje op. En beetje rond hangen op dit board. Toen dacht ik uit verveling, "ik draai nog een jointje", tussen tijd ging ik weer naar de koelkast om een pilsje pakken. Voelde een lichtelijk stoned van 1 jointje. Rond 11 a 12 uur rookte ik 2de joint op. Dacht ik dat wel leuk om tripverslag van maken. Het moet lukken,dacht ik. Maar veel moeizaam typte ik met mijn gevoelens in. Hoe meer ik aan situatie waarneem met mijn gevoelens, hoe harder filosofie gaat. Op gegeven moment was ik helemaal aan knetter worden. Ik typte overal en gekst in... Onder dwang probeerde ik serieus uitleggen, maar hoe ik deed ,weet ik echter niet meer. Maar gelukkig vandaag kan ik terug kijken op mijn 'live' report, dan herriner ik weer. Enne , over Spa blauw. Lijkt het wel dat ik hard vanuit aarde in de lucht geschoten. Daaraan dacht ik over geweldige uitvinding van lamp daarvoor kan ik "zien" in de donker. Steeds knetter .. Tja, nadat ik mijn PC uitzetten , liep ik wel 5 x door de kamer heen om te kijken of de deuren goed dicht waren.(Tja, was net zo gek als de deur ) Nu zeg ik ook NLX respect, naast Salvia. Nu beloof ik met mijn erewoord dat ik niet meer weer aan NLX gebruiken. NLX RESPECT Zo is mijn verslagje. P.S. ben nog niet helemaal nuchter. Klik om te vergroten... Heeft niet zoveel met die NLX te maken, het heeft puur met je humeur te maken. Tuurlijk maakt het uit of je sterke wiet soort hebt of een mindere ( buitenwiet). White Widdow is een uber, maar toch is het altijd anders, emoties spelen voor mij in ieder geval een hele grote rol! Ik wordt knetter wanneer ik helemaal chill ben, maar wanneer er ook maar iets is wat voor mijn gevoel niet chill zit, dan kan ik ook niet lekker goed stoned worden, dus geen space night dan"
"0,75 gram en dan ook nog van dat sterke nederskuff, dat had heel anders kunnen aflopen. In "uit je bol" beschrijven ze dat je echt niet meer dan 0,25 gram moet nemen en zeker niet de eerste keer! Misschien als je wat minder had genomen en rustig afwachtte dat je ook niet zo snel moe werd.. coole trip report by the way!"
"Blur - Out of time"
"Pink Floyd - Time"
"zommes zei: De staat heeft NOOIT het recht om iemand te doden. Hoe kunnen ze een recht dat ze ons ontnemen nou wel zelf nemen? Het is middeleeuws en belachelijk om voor herinvoering van de doodstraf te zijn. Klik om te vergroten... *niks toe te voegen*"
"misschien zitten er terroristen achter ;"
"Ja laten we bang zijn voor terroristische aanslagen, goed voor het moraal, maar ondertussen gaat Amerika fuckers lekker verder... en houd ik me maar stil over die kuttige nederlanders die keihard achter amerika aanlopen."
"Play_bunny zei: het heeft geen nut om te bedenken waar er een aanslag zou kunnen plaatsen vinden. Als die aanslag er is, dan is hij er, op die plek en die tijd. Er over nadenken zorgt alleen maar voor paniek enzo, heeft echt geen nut. Leef gewoon en als jij bent op de plek waar die aanslag, so be it! Dan was het blijkbaar je tijd om te gaan. Klik om te vergroten... Maar dat is een mooie afleiding voor de ECHTE problemen, neem bijvoorbeeld het probleem dat er nog steeds 50.000 mensen per dag dood gaan doordat er niet genoeg eten/drinken is. Heel slim, maar o zo fout"
"Play_bunny zei: Waterpijp zei: precies bauke @ play bunny, dat wat ik schreef is voornamelijk gebasseerd op je eerste zin Klik om te vergroten... Ok ik snap hem. Ja daar heb je wel gelijk. Het is een goede afleiding, wel zo gemakkelijk Klik om te vergroten... vandaar dat: o zo fout"
"Laatst bij de smarshop in groningen, maar paddo's kan je maar 5 dagen bewaren.. dus niet gekocht, als ik weet wanneer ik ze ga testen, dan ga ik er diezelfde dag wel heen!"